FANDOM

Sonay'ın sandığı gibi bir çarpma olmamıştı. Ancak olan, ondan çok daha korkunçtu. Nasıl bir yere düşmüştü böyle?

Koyu kıvamlı balçık, onu ağır ağır aşağı çekerken, korkudan nefesi kesilmek üzereydi. Burada ölüp gidecekti. Erişkin bile olamadan. Ailesini bulamadan. Görevini tamamlayamadan.

Henüz erişkin bir melek olmadığı için, yaşamının devam etmesi, nefes almasına bağlıydı. Gerçi erişkin meleklerde nefes alıp veriyordu fakat bu sadece, insanlar arasında yaşamak zorunda kaldıklarında, dikkat çekmemek için alıştırıldıkları bir durumdu.

Meleklerin nefes almaya ihtiyaçları yoktu. Zaten yeni yetmeyken nefes alma zorunluluğu da bunun içindi. Ne denli benimsenirse, vaz geçmesi o kadar zor olurdu. Yıllarca nefes alarak yaşadıktan sonra, zorunluluklar ortadan kalktığında da, aynı şeyi sürdürmeye devam ediyorsun. Dünya yaşamına ayak uydurabilme konusunda ki, en etkili yöntemlerden biri...

Ölmek istemiyorsan nefes almak zorundasın!

Yetkililer onları alıştırmanın en kolay yolunu bulmuş olduğunu düşünebilirdi ama Sonay'ın tercihi, diğer türlü olmasından yanaydı. Yeni yetmeyken de nefes almak zorunda kalmamak, şu durumda mükemmel olabilirdi. Kahretsin, hayal kurmayı bırakmalıydı. Bataklık sonu olacaktı.

Kızın, avazı çıktığı kadar bağırıp, yardım istemesi hiçbir anlam ifade etmiyordu. Ne de olsa burada yaşayan varlıkların dost olacağını, kimse garanti edemezdi. Hatta şöyle bir düşünülürse, bataklıkta yaşayan ne tür bir canlı, dost olabilirdi ki ya da yardım sever?

Sonay gözlerinin dolduğunu hissetti. Hayalinde çizdiği anne yüzü, doldu zihnine. Acaba ölen meleklere ne oluyordu? İnsanlar cennet veya cehenneme giderken, onlar ne yapıyordu?

Beynini kemiren saçma düşünceleri bir kenara bırakıp, kurtuluşa odaklanmalıydı. Ama nasıl?

Tekrar yardım istemeyi denedi. Çığlıkları ağaç gövdelerinin arasında kaybolup gidiyordu. Neredeyse beline kadar balçığa batmış halde, bir kurtarıcı bekliyordu. Ne kadar da saçma! İrkilerek, aniden sağ tarafında beliren ayak sesine döndü.

"Hey, orada neyi bekliyorsun?"

"Abra..."

"..."

"Sen... Sen... Anlamıyorum, buraya nasıl geldin?"

"Bana bu soruyu sorman, sence de biraz saçma değil mi? Gizli geçitleri unutmuş olamazsın!" Hınzırca gülümsemesi, Sonay'ı tuhaf bir şekilde rahatlatmıştı. "Şimdi sen söyle, gerçekten, orada ne yapıyorsun?"

İçindeki Karanlık yeni sezon ilk bölüm 20 Eylül Cuma akşamı Star'da!