Fandom

Yeni Wiki

100. Yıl İlk Öğretim Okulu tarihçesi

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Adını Büyük Atatürk’ün 100.doğum yılından alan okulumuzun arsası, Hilmi Gök ve varislerinden devletçe satın alınmıştır.

Fiziki durumuEdit

Arsası: 4656 m2 dir.

1980 yılı inşaat planına alınarak 1982–1983 öğretim yılında 100.Yıl Sakarya İlkokulu adıyla 5 derslik, 2 idare odası ve 1 araç odasından oluşan, tek katlı olarak hizmete açılmış olup, 1984–1985 öğretim yılında Sakarya adı kaldırılarak, sadece 100.Yıl İlkokulu olarak hizmet vermeye devam etmiştir. 1985 yılında yapılan ek ve ikinci kat ilavesiyle 1997-1998 Eğitim Öğretim yılında, orta kısma bir şube açılarak 100.Yıl İlköğretim Okulu olarak hizmet vermeye devam etmiştir.

Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından 2007-2008 Eğitim Öğretim Yılında daha güzel bir binaya kavuşturulması, amacıyla eski binamız yıktırılmıştır. İlimizin Hayırsever İş Adamlarından Sayın Mahmut Arslan tarafından, eski binamızın yerine, Okulumuzun temeli atılmış herhangi bir aksilik olmaz ise 2008-2009 Eğitim Öğretim yılına yetiştirilmesi beklenmektedir.Bu nedenle de Okulumuz geçici olarak Necdet Ülger İlköğretim Okulunda Eğitim Öğretime devam etmektedir.

Halen 1 Müdür, 2 Müdür Yardımcısı 39 öğretmen, 1 memur, 1 Hizmetli kadrosuyla İlimizin güzide okulları arasında yer almaktadır.

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

Also on Fandom

Random Wiki