Fandom

Yeni Wiki

15 Yaş altı balkan şampiyonası

67.082pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

15 Yaş altı balkan şampiyonası nedir?Edit

Türkiye ve 15 Yaş altı balkan şampiyonası iştirakleri Edit

8 Ekim 2009 tarihinde düzenlenen 15 yaş altı Balkan badminton şampiyonasında millilerimiz balkan ikincisi oldu Edit

8 Ekim Perşembe günü Makedonya'nın Venicia şehrinde başlayan Badminton takım müsabakalarında Balkan badminton şampiyonasına katılan 6 ülke kendi aralarında lig usulü maç yaptı.

Türkiye; Makedonya,Sırbistan ve Arnavutluk’u sırasıyla 5-0 yenerken Romanya’yı 3-2 yenerek Finale çıktı.

Cuma günü Finalde Bulgaristan’a 3-2 yenilen Badminton Milli Takımı Balkan 2.si oldu.

Ferdi müsabakalar 10 Ekim Cumartesi günü yapılan finaller ile sona erdi.

Badminton ferdi müsabakaların da Çift Erkeklerde Sinan Zorlu ve Yusuf Ramazan Erkekler Balkan Şampiyonu olurken, Enis Sesalan ve Mert Tunco 3., Çift Bayanlarda Aycan Koç ve Büşra Benk Balkan 2.si, Betül Hacı ve Kübra Karataş 3., Tek Erkeklerde Sinan Zorlu da Balkan 3.sü oldular.

Kafile Başkanlığını Mersin Yenişehir Kaymakamı ve Federasyon Danışma Kurulu üyesi Eyüp Sabri Kartal’ın yaptı.

Badminton milli takım antrenörleri: Murat Sönmez, İmran Doğan ve Esra Tayan ile şu sporcular yarışmaya iştirak ettiler.

Badminton milli takım erkekler; Sinan Zorlu, Yusuf Ramazan Bay, Mert Tunco, Enis Sesalan

Badminton milli takım bayanlar; Aycan Koç, Büşra Benk, Betül Hacı, Kübra Karataş

Badminton Federasyonu Başkanı Murat Özmekik, Şampiyona ile ilgili yaptığı açıklamada “2009 Yılında 13, 17 ve 19 Yaş grubunun ardından 15 Yaş grubunda da Balkan Şampiyonu olmak istemiştik ancak olmadı bundan sonra daha iyi çalışarak bunu telafi edeceğimize inanıyorum. Ferdi müsabakalarda da Şampiyonluklar bekliyoruz.”

İç bağlantılarEdit

Dış bağlantılarEdit

Also on Fandom

Random Wiki