Fandom

Yeni Wiki

2009-2010 1.Dönem Sonu Karne Töreni

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Karne1.JPG
Karne2.JPG

Yenişehir 2009 - 2010 Eğitim ve Öğretim Yılı 1. Dönem Karne Töreni Programı Edit

2009-2010 Eğitim-Öğretim Yılı birinci dönem karne töreni 22 Ocak 2009 Cuma günü saat 10.00’da M.Adnan Özçelik Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirildi.

Törene Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, ilçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı, İlçe Emniyet Müdürü Ömer Akpınar, İlçe Mal Müdür vekili Rahime Doğan, İlçe Nüfus Müdürü Bahattin Avcı ,bölgedeki diğer okullardan yöneticileri, veliler, öğrenciler katıldılar.

Tören saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başladı.

Konuşma yapan Kaymakam Kartal, M.Adnan Özçelik Anadolu Lisesi'nin ilçe birincisi olmasından duyduğu memmuniyeti dile getirdi.Eğitim ve öğretime çok önem veren Kaymakam Kartal başarının ödüllendirilmesinden yana olduğunu vurgulayarak okul öğrencileri arasından seçilen 25 öğrenciye gösterdikleri örnek davranışları nedeniyle onur belgesi verdi. Yenişehir okullarımızın SBS, ÖSS ve ayrıca Dyned başarılarınada değinen Kartal bu başarı ivmemizin önümüzdeki dönem daha da yukarılara çıkacağını belirtti.

Öğrencilerin müzik dinletisinin ardından, okunan şiirler ve folklor gösterisi ile devam eden törenden sonra yapılan kokteyl ile program sona erdi.

Karne töreni 8.JPG
Karne töreni2.JPG
Karne töreni3..JPG
Karne töreni5.JPG

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

Also on Fandom

Random Wiki