Fandom

Yeni Wiki

Ahmet Altıparmak

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ahmet Altıparmak(Mersin Bilardo il temsilcisi) 01.06.2016 Valiler kararnamesiyle Erzurum Valisi iken Denizli Valisi yapıldı.

Antalya Valisi Dr.Ahmet Altıparmak.jpg

Antalya Valisi Dr.Ahmet Altıparmak

ÖzgeçmişiEdit

Kırşehir’de doğdu. Evli ve üç çocuğu vardır.

EğitimiEdit

İlk, orta ve lise eğitimini aynı şehirde tamamladı. 1986 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi’nden mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

1987 yılında Bursa Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği görevine başladı. Bir yıl yabancı dil eğitimi ve mesleki eğitim için İngiltere’nin Brighton ve Southampton şehirlerinde bulundu.

Sırasıyla Konya Seydişehir, Derebucak ve Cihanbeyli ilçelerinde vekaleten, Kastamonu Bozkurt, Denizli Baklan, Malatya Arguvan ve Şanlı Urfa Suruç ilçelerinde asaleten kaymakamlık görevlerinde bulundu.

1997 yılında İller İdaresi Genel Müdürlüğü’ne Şube Müdürü olarak atandı.

1999 yılında aynı Genel Müdürlükte Daire başkanlığına atandı.

2001 yılında Bakanlıktan izin alarak 6 ay süreyle Birleşmiş Milletler (UNICEF) de Danışman (sözleşmeli) olarak görev yaptı.

Kasım 2002 tarihinde atandığı Bakanlık Özel Kalem Müdürlüğü görevi,

Kasım 2004 tarihinde İller İdaresi Genel Müdürlüğüne atanmasıyla sona erdi.

2008 / 2010 tarihinde Muğla Valiliği ve

13.05.2010 tarihinde de Antalya Valiliğine atandı.

Kaymakamlık görevi esnasında yükseköğretim kurumlarında Halkla İlişkiler ve İngilizce dersleri verdi.

İyi derecede İngilizce bilmektedir.

Katıldığı Mesleki Kurs, İnceleme Gezileri ve Projeler: Edit

Rutin hizmet içi eğitim ve hobi niteliğindeki kurslar dışında yurt dışında (ülkemizi temsilen) bir çok toplantı, kurs ve inceleme gezilerine katıldı, işbirliği projelerinde görev aldı.

  • Sektörlerarası İşbirliği (2 hafta-Filipinler)
  • Herkes İçin Eğitim (1 hafta-Polonya)
  • UNICEF’in İçişleri Bakanlığı ile yürüttüğü projeler(2 yıl-koordinatörlük).
  • Psikolojik Harekat
  • Sınır MİA Semineri vb.
  • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi-Proje Liderliği
  • Chevenning Bursu-3 ay İngiltere

Birleşmiş Milletlerde çalışırken; koordinasyonunu yaptığı toplantı ile; 81 il valisini; İçişleri Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı, Çocuk Esirgeme Kurumu, DİE, DPT gibi kuruluşların üst düzey yöneticileri ve tanınmış akademisyenlerle bir araya getirerek, “İl ve İlçelerde Temel Hizmetlerde Kapasite Geliştirilmesi - Yaşam Kalitesi ve Yaşam Kalitesi Göstergeleri” konularında görüş alış verişinde bulunmalarını sağladı. Toplantı çıktılarını, editörlüğünü de üstlendiği “Temel Hizmetlerde Kapasite Geliştirilmesi” adlı bir kitapta topladı.

Türk Asya Stratejik Araştırmalar Merkezi (TASAM) tarafından düzenlenen, Stratejik Vizyon Ödülleri 2010 yılı "Stratejik Vizyon Sahibi Bürokrat" ödülünü aldı.

Yaşam Kalitesi ve Yaşam Kalitesi Göstergeleri konularında Mülkiye Müfettişlerine, Vali Yardımcılarına, Kaymakamlara, Belediye Başkanlarına ve İl Planlama Müdürlerine sayısız konferans verdi. 81 ili kapsayan; il valilerinin, ilgili vali yardımcılarının, belediye başkanlarının, milli eğitim, sağlık, sosyal hizmetler ve köy hizmetleri il müdürlerinin katılımıyla yapılan 7 ayrı bölge toplantısında benzer konularda sunumlar yaptı.

Akademik Çalışmaları: Edit

  • İ.Ü. Siyasal Bil. Fakültesi Siyaset Bilimi Anabilim Dalında, Yüksek Lisansını,
  • İ. Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Anabilim Dalında Doktorasını tamamlayarak, Doktor ünvanını aldı.
  • "Türk Sendikacılığı'nda Güven Bunalımı" isimli bir telif eserinin ve editörlüğünü üstlendiği bir kitabının yanında, değişik dergi (Türk İdare Dergisi, Liberal Düşünce Dergisi, Türkiye Günlüğü, Yerel Yönetim ve Denetim Dergisi) ve gazetelerde yayınlanmış ilmi ve güncel makaleleri de (tercüme, telif) bulunmaktadır.

Also on Fandom

Random Wiki