Fandom

Yeni Wiki

Ahmet Hamdi Nayır

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1218415 620x410.jpg

01.06.2016 Valiler kararnamesiyle Bilecik Valisi iken Kütahya Valisi yapıldı.

ÖzgeçmişiEdit

1960 yılında Erzincan'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Erzincan'da tamamladı. Evli, beş çocuk ve bir torun sahibidir.

EğitimiEdit

1978 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesini kazandı ve 1983 yılında bu fakülteden mezun oldu.

Mesleki KariyeriEdit

Askerlik görevini müteakiben 1987 yılında Kaymakam Adayı olarak mülki idare amirliği görevine başladı. Üç yıllık adaylık süresinin bir yılını İngiltere'de geçirdi. Yine adaylık süresinde yedi ay süre ile Bahçe ilçesinde kaymakam vekilliği yaptı. 1990 yılında Kaymakamlık Kursu sonucunda Niğde ili Çamardı ilçesine atandı. Daha sonra sırasıyla Samsun-Yakakent Kaymakamlığı, Tunceli-Pertek Kaymakamlığı, Şanlıurfa-Bozova Kaymakamlığı, Şanlıurfa Vali Yardımcılığı, Çorum Vali Yardımcılığı, Trabzon-Sürmene Kaymakamlığı, Kırıkkale Vali Yardımcılığı görevlerinde bulundu. 2006 yılında İçişleri Bakanlığı Hukuk Müşavirliğine, 2011 yılında 1. Hukuk Müşavirliğine ve 2012 yılında da Müsteşar Yardımcılığına atandı.

13 Şubat 2014 tarihli Bakanlar Kurulu Kararı ile Bilecik Valiliğine atanan Ahmet Hamdi NAYİR evli ve beş çocuk babasıdır.

Şablon:Çamardı kaymalamları

Şablon:Urfa vali yardımcıları

Şablon:Kırıkkale vali yardımcıları

Also on Fandom

Random Wiki