Fandom

Yeni Wiki

Aliye Pozcu İlköğretim Okulu tarihçesi

67.082pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1962 yılında okulun arsası Aliye POZCU isimli bir hayırsever vatandaş tarafından bağışlanmıştır. Bina aynı yıl Mersin İl Özel İdaresi ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yaptırılmıştır. 1963-1964 Eğitim Öğretim yılında,Hasan YOZGAT ve bazı hayırsever vatandaşlar tarafından üst kata ilave dershaneler yaptırılmıştır. Bir müddet Bahçelievler Ortaokulu adı altında eğitim ve öğretime devam etmiştir. 1978-1979 Eğitim Öğretim yılında ise okul Bahçelievler İlkokuluna dönüştürülmüştür. 25 Eylül 1978’de İlkokul olarak öğretime başlamıştır. 4 Mart 1977 yılında Okulun adı değiştirilerek arsayı bağışlayan Aliye Pozcu’nun adı verilerek ALİYE POZCU İLKOKULU olarak eğitim ve öğretime devam etmiştir. 4 Eylül 1997 yılında 8 yıllık kesintisiz İlköğretime dönüştürülmüş olup,ALİYE POZCU İLKÖĞRETİM OKULU olarak eğitim öğretime devam etmiştir. 2001-2002 Eğitim Öğretim yılı başında 4 katlı yeni bina hizmete girmiştir. 2005-2006 Eğitim Öğretim yılında çok amaçlı salon hizmete girmiştir. 2006-2007 Eğitim Öğretim yılında iki adet BT sınıfı açılmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki