Fandom

Yeni Wiki

Bekir Atmaca

67.082pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

İyi derecede İngilizce ve orta derecede Almanca bilen Atmaca, evli ve 3 çocuk babasıdır.

Göreve Başlama Tarihi: 01 Temmuz 2008 İlçemizin ilk kaymakamı olan Bekir ATMACA; 1965 Tarihinde Hatay-Kırıkhan’da doğdu. İlk ve orta öğretimini Kırıkhan’da tamamladıktan sonra 1988 yılında İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümünden mezun oldu. 1988 yılında içişleri bakanlığının açmış olduğu kaymakamlık sınavını kazanarak 19.10.1989 tarihinde Gümüşhane kaymakam adayı olarak göreve başladı. 1991 yılında 1 yıl süreyle İngiltere’de dil eğitiminden sonra sırasıyla Afyonkarahisar-Dazkırı, Muğla-Ortaca ve Antalya-Akseki ilçelerinde kaymakam vekilliği görevlerinde bulundu. Nisan 1993 tarihinde Karabük İli Eflani İlçesi Kaymakamlığına atandıktan sonra K.Maraş Çağlayancerit Kaymakamlığı(1996-1998), Ardahan Vali Yardımcısı(1998-2001), Kırşehir Vali Yardımcısı(2001-2005), Gaziantep Vali Yardımcısı(2005-2008) ,Mersin Akdeniz kaymakamlığı(2008-2011),Ordu Fatsa Kaymakamlığı(2011-2014) görevlerinde bulundu. Şu an da Hatay Tarsus Kaymakamı olarak görev yapmaktadır.

İç linkEdit

Dış linkEdit

Also on Fandom

Random Wiki