Wikia

Yeni Wiki

DOĞTAŞ

Talk0
58.553pages on
this wiki

Şablon:Doğtaş

  • Doğan şirketler grubunun kurduğu Doğtaş, ev mobilyası üzerine çalışmakta olup, 88 ülkede satış yapmaktadır.Ülkemizde ise 500 bayisi vardır.
  • Polovdiv (Filibe)kökenli bir ailenin torunlarıdır.
  • Doğan kardeşler, 6 erkek kardeş olup aile şirketi olarak çalışmaktadırlar.
  • Enerji sektöründe Erzurum'da yatırımları vardır.
  • Mersin Yenişehir Doğtaş Mobilya açılışına en küçük kardeş Murat Doğan geldi. Aynı günde 9 mağaza açtılar.
  • Mobilya, Yatak,
  • İnşaat,
  • Turizm, Mağazalar Zinciri,
  • Sağlık
  • Enerji,
  • Madencilik olmak üzere ülkenin kalkınması istihdamın yaratılması için genç dinamik bir yapıya sahiptir. Sizlere kısaca DOĞTAŞ mobilyadan bahsetmek istiyorum, 38. yılını kutladığımız bugünlerde;
  • DOĞTAŞ 130 yurt içi mağaza ve 88 yurt dışı satış noktası ile
  • 1200 direk çalışanı ile 10 bin kişilik bir ailedir.
  • DOĞTAŞ Mobilya 200 bin m2 açık, 70 bin m2 kapalı alana sahip üretim tesislerinde üretim yapan
  • 63 ülkeye ihracat yapmakta ve
  • ihracatta kendi sektöründe Türkiye 3. olmuş ve ödüllendirilmiştir.
  • DOĞTAŞ Mobilya son üç yıldır en iyi tasarım ödüllerini almıştır.
  • Ayrıca Türkiye’de 7 yıl garanti uygulayan tek markadır.
  • 15 Mart Dünya Tüketiciler Gününde tavsiye edilen altın marka seçilmiştir.
  • Ekonomist Dergisi tarafından Türkiye’de en başarılı şirket seçilmiştir.

Mersin Yenişehir Doğtaş'ın açılışıEdit

DOĞTAŞ Yenişehir Şubesi’ne Görkemli Açılış

DOĞTAŞ Mobilya Exclusive Yenişehir şubesini açtı. Yenişehir Belediyesi karşısında açılışı yapılan Doğtaş Mobilya’nın şube açılışına vatandaşların katılımının yanı sıra protokol düzeyinde katılım da yüksek oldu.

Açılış konuşmasını yapan POLSAN A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Polat, DOĞTAŞ Mobilyanın Yenişehir şubesinin açılışına katılan davetlilere geldikleri için teşekkür etti. Polat, 29 yıldır Mersin’de hizmet verdiklerini anlatarak Polsan A.Ş. hakkında bilgi verdi. Emeği geçen personellerine de teşekkür etti.

DOĞTAŞ^ın hedefleriEdit

DOĞTAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Murat Doğan ise yaptığı konuşmada, Doğanlar grubunun 6 kardeş ile ortak olduğu bir aile şirketi olduğunu, Söyledi. Doğan, “ Mobilya, Yatak, İnşaat, Turizm, Mağazalar Zinciri, Sağlık Enerji, Madencilik olmak üzere ülkenin kalkınması istihdamın yaratılması için genç dinamik bir yapıya sahiptir. Sizlere kısaca DOĞTAŞ mobilyadan bahsetmek istiyorum, 38. yılını kutladığımız bugünlerde; DOĞTAŞ 130 yurt içi mağaza ve 88 yurt dışı satış noktası ile 1200 direk çalışanı ile 10 bin kişilik bir ailedir. DOĞTAŞ Mobilya 200 bin m2 açık, 70 bin m2 kapalı alana sahip üretim tesislerinde üretim yapan 63 ülkeye ihracat yapmakta ve ihracatta kendi sektöründe Türkiye 3. olmuş ve ödüllendirilmiştir. DOĞTAŞ Mobilya son üç yıldır en iyi tasarım ödüllerini almıştır. Ayrıca Türkiye’de 7 yıl garanti uygulayan tek markadır. 15 Mart Dünya Tüketiciler Gününde tavsiye edilen altın marka seçilmiştir. Ekonomist Dergisi tarafından Türkiye’de en başarılı şirket seçilmiştir. Şirketimizin 38. yılındaki hedefi yurt içi ve dışında 38 yeni mağaza açmaktı ve mayıs ayı içinde yaptığımız toplu açılışlar ile bu hafta yapılan açılışlar ile yıl içinde 19 ve yurt içinde 17 mağaza açılışımız ile toplam 36 mağazayı açmış oluyoruz ve yıl sonuna kadar belirlediğimiz hedefi aşacağız.”dedi.

DOĞTAŞ Mobilyanın sosyal ve çevreci bir şirketEdit

DOĞTAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Murat Doğan, Doğtaş çocuk tiyatrosu ile 10 yıldır tiyatrocu gençler yetiştirdiklerini, Karaman’da kurak bir araziyi ormana çevirdiklerini, Pakistan’daki insanlara 1000 adet yaylı yatak gönderdiklerini ve Çanakkale’li bir firma olarak Çanakkele Şehitleri anısına bir gezici müze oluşturduklarını ve Türkiye’yi gezeceğini söyledi.

Mersin’de ve Bölgede DOĞTAŞ firmasını temsil ettiği içinde POLSAN A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Polat’a teşekkür etti.

DAVETLİLER KONUŞTU

Açılışa katılan Gülnar Belediye Başkanı Ahmet Günel, Firma yöneticilerine güzel bir işyerini Mersin’e kazındırdıkları için teşekkür etti. Ardından davet edilen Büyükeceli Belediye Başkanı Mehmet Kale, bir çok yer gezdiğini fakat böyle güzel bir mağazayı görmediğini anlatarak, Mersin’e sahip çıkan herkesin başarılı olmaları dileğiyle hayırlı olsun dileklerinde bulundu.

MHP Mersin Milletvekili Behiç Çelik, DOĞTAŞ’ın açılışı için Ankara’daki programlarını iptal ederek geldiğini anlattı ve güzel bir mağazayı Mersin’e kazandırdıkları için Ahmet Polat’a ve Firma Sahibi Murat Doğan’a teşekkür etti. Üretimin arttırılması için yatırım yapılmasının önemine de değinen Mersin Milletvekili Behiç Çelik, ekonomik yapılanmanın güçlü olmasına dikkat çekti. İthalat ile yaşayan insanlar olmanın ülke için zararlarına işaret eden Çelik, “Toplumumuz ithalatla ayakta kalma durumuna düşürülmüşse, kredi kartı ile yaşamaya, para harcamaya zorlanmışsa, bu ekonomik yapı içinde bir sorun vardır demektir.”dedi.

CHP Mersin Milletvekili Vahap Seçer ve İsa Gök yaptıkların konuşmalarda DOĞTAŞ’ın sahiplerinden Murat Doğan’a teşekkür ettiler. Milletvekili Seçer, istihdam yaratan firma sahiplerinin ellerini öperim derken, Milletvekili İsa Gök ise CHP Çanakkale Milletvekili Ahmet Küçük’ün DOĞTAŞ Firma Sahibi Murat Doğan’a selamlarını iletti. Ardından yerli sermayenin mutlaka desteklenmesinin önemine değindi.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ise yaptığı konuşmada Yenişehir İlçesinde güzel bir mağazanın açılmasının kendileri için bir sevinç bir onur meselesi olduğunu belirterek İlçe’ye şehir anlamında güzel bir çevre kazandırdığını söyledi. Çanakkale Biga’dan gelip Mersin’de mağaza açmalarından dolayı da Doğtaş firma sahibi Murat Doğan’a da teşekkür etti.

KATILIM: Edit

DOĞTAŞ Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Murat Doğan, POLSAN A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Polat, Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, Mersin Milletvekilleri İsa Gök, Vahap Seçer, Behiç Çelik, Gülnar Belediye Başkanı Ahmet Günel, Büyükeceli Belediye Başkanı Mehmet Kale, Akdeniz Belediyesi Başkan Danışmanı Bedrettin Gündeş, MODER Başkanı Hüseyin Kış, MESİAD Eski Başkanı Mustafa Güler, MHP Yenişehir İlçe Başkanı Haluk İnanoğlu, MHP Akdeniz İlçe Başkanı Alican Özbayrak, T. Sağlık Sen Mersin Şube Başkanı Ümit Turhan, Ortadoğu Gazetesi ve Hergunturk.com haber sitesinin sahibi Aytur Gezer, İl Genel Meclisi MHP Grup Başkanvekili Fahrettin Kılınç, MHP İl Genel Meclis Üyesi Bilal Duman ve davetliler katıldı.

Sahibi:Ahmet PolatEdit

Antrepolar daha cazip. Vergi ödemiyorsun. Girerken 100.000$ da 500$ fon ödüyorsan. Serbest Bölge Yönetmeliği ne göre alınıyor.

.

İletişimEdit

Around Wikia's network

Random Wiki