Fandom

Yeni Wiki

Firdevs Hacı Yusuf Ucuz Camii

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

100 1080.JPG
100 1034.JPG
100 1035.JPG
100 1025.JPG

CAMİNİN TARİHİ KONUMU:Edit

Firdevs camii 1996 yılın da temeli atılmıştır.Uzun süren bir inşaat çalışması sonucu 2004 yılına kadar cami derneğinin çalışmasıyla inşaat belirli bir yere kadar yapılmıştır.Cami inşaatının geriyekalan kısmını "MEFA inşaat şirketi" tarafından yaptırlmıştır.Ve 2005 yılın da cami ibadete açılmıştır.

CAMİNİN YAPISAL KONUMU:Edit

Camimiz çift minareli olup minareleri iki şerefelidir ve beton armadır.Camimiz kubbeli ve kubbesi saçla kapıdır.Camimiz yaklaşık 600 kişi almaktadır.Oturumu 400 metre karedir.Duvarları çini kaplamadır.Kubbelere ve üst duvarlara ayetler yazılmış ve süslemeler yapılmıştır.Mimber,kürsü ve müezzin mahfel'i ahşaptan yapılıştır....

CAMİNİN MÜŞTEMİLAT KONUMU:Edit

Camimizin yaklaşık olarak 2000 metre kare avlusu bulunmaktadır.Batı cephesin de şadırvan,tuvaletler,gasılhane,morg ve lojman bulunmaktadır.Diğer boş alanda park bitkileri ve ağaçlar bulunmaktadır.AYRICA 2015 YILI OCAK AYINDAN İTİBAREN LOJMANIN ALTINDAKİ ŞADIRVANIN YERİNE KURAN KURSU YAPILMIŞTIR.CAMİ İLE LOJMAN ARASINDAKİ BOŞLUĞA KUBBELİ ŞADIRVAN YAPILMIŞTIR.

CAMİİ GÖREVLİSİ:Edit

İmamıEdit

HIDIR SOYDAN 1965 yılın da mersin'de doğmuştur.İşletme Fakültesi mezunu olup, evli ve üç çocuk babasıdır.

Şablon:Camii

Yenişehir...jpg

Şablon:Sadeleştirilmiş ET

Şablon:Mersin'de camiiler

Yenişehir...jpg

Şablon:Sadeleştirilmiş ET