FANDOM

Genel bilgilerEdit

Şehir merkezinin 20 km kuzey batısında 260 rakımlı olup, 250 hane ve 1000 nüfusludur. Ana geçim kaynağı hububat, narenciye ve hayvancılıktır. Köyümüzde ilköğretim okulu mevcuttur.Ayrıca her yıl geleneksel olarak Ekim ayında nar Festivali düzenlenmektedir.

Karahacılı KöyüEdit

MuhtarıEdit

zeki oğuz

İhtiyar HeyetiEdit

ÜretimiEdit

Ana Madde:

NarEdit

PortakalEdit

MandalinaEdit

EğitimiEdit

Karahacılı i.ö.oEdit

Karahacılı i.ö.o badmintonEdit

Yenişehir Kaymakamlığı Eğitim yardımlarıEdit

Nar FestivaliEdit

  • Ana madde: Nar Festivali
  • Karahacılı köyünde geleneksel olarak Ekim ayında Nar Festivali düzenlenmektedir.En son dört yıl önce düzenlenen festivalin bu yılda 25 Ekim 2009 pazar günü bir yenisi organize edilmiştir.

Yenişehir Karahacılı Köyü şenlik alanında gerçekleşecek olan festival programı şöyledir:Edit

08:00-14:00 Badminton Turnuvası(İmamlar ve Papazlar maçı)

14:00-15:00 Nar yetiştiriciliği konferansı

15:00-16:00 Açılış-Halk oyunları

16:00-17:00 Protokol konuşmaları-Ödül töreni

17:00-21:00 Sanatçılar(Müzik-eğlence)

Festival çalışmalarıEdit
Diğer faaliyetleriEdit
Karahacılı'da BadmintonEdit
Badminton afiş

Karahacılı köyü ilk öğretim okulu şampiyonası afişi

thumb|270px|right

Karahacılı'da badminton 2009 Nisan ayında başladı. Önce okullarda başlanan badminton eğitimi tüm köye yayıldı ve badminton kadın erkek herkes tarafından zevkle oynanıldı.

TurnuvalarEdit

1.Yenişehir köylerarası badminton turnuvasıEdit

2.Karahacılı Nar ve badminton şenlikleri Badminton turnuvası teknik sonuçlarıEdit

Yenişehir'de köylerarası badminton turnuvasında bayanlar dalında Karahacılı köyü birinci ve ikinciliği aldı.

  • Şelale Mazlum: "beni kimse yenemez, birinci olacağım " diyerek girdiği müsabakalarda Şelale Mazlum birinci olarak çıktı. Şelale Mersin'de yapılan ilçeler arası Kadın çiftçiler yarışıyor proğramında Mersin finalinde Mersin 'il birincisi' olmuştu. Daha sonra Akdeniz bölge birincisi ve en sonunda da Türkiye 3.sü olmuştu.
  • Bahar Turunç ikinci geldi.

BaharTurunç'da Mersin'de yapılan ilçeler arası Kadın çiftçiler yarışıyor proğramında Mersin finalinde Mersin 'il birincisi' olmuştu. Daha sonra Akdeniz bölge birincisi ve en sonunda da Türkiye 3.sü olmuştu.

3.Çavak badminton turnuvasıEdit

4.Değirmençay Elma ve erik festivali badminton turnuvasıEdit

Resim GalerisiEdit

EkonomisiEdit

Karahacılı Köyünden ManzaralarEdit

Karahacılı Köy gezileriEdit

10.02.2010 Çarşamba günü Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal ve beraberindeki heyet Karahacılı Köyünde düzenlenen öğle yemeğinde biraraya geldi.Daire amirleri, Karahacılı ve diğer köy muhtarlarının da hazır bulundukları yemekte sorunlar ve çözümlere yönelik konuşmalar hakimdi.Daha sonra Karahacılı İ.Ö.Okuluna geçen heyet okul ziyaretinin yanında Okçuluk sporunun tanıtımı ve öğrenci seçimine yönelik çalışmalar yapan Alper Coşar'ın hazırladığı hedef tahtasına atış denemelerinde bulundular.

Bu arada gün içerisinde Yenişehir Sağlık Grup Başkanlığı tarafından görevlendirilen sağlık ekibi tarafından okul öğrencilerine yönelik sağlık taraması gerçekleştirildi.

Ardından Köy Kütüphanesi ve Muhtarlık binasına yapılan ziyaret ve 10 Mart 2010 Çarşamba günü Turunçlu Köyünde birarada olmak üzere alınan karar ile gezi sona erdi.

Karahacılı Köyü haberleriEdit

Karahacılı Köyünde Narenciye Üretimi ve satımı yapan kişilerEdit

Also on FANDOM

Random Wiki