Fandom

Yeni Wiki

Kaymakam Eyup Sabri Kartal'ın Yenişehirlilere mesajı (Liseler Yarışıyor yarışması, birinciliklerimiz TSHH vs)

67.082pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Sevgili Yenişehirliler,

Yenişehirimiz ilçe olarak her alanda başarıdan başarıya koşuyoruz.

Her alanda ilçemiz birincilikler alıyoruz.

İl birincilikleri , Bölge birincilikleri alıyoruz.

Türkiyede ilkleri hep birlikte başarıyoruz.

Geleneksel Tüketici Hizmet Ödülüne aday olan Türkiye'de ilk ve tek Kaymakamlık Yenişehir Kaymakamlığımızdır.

Türkiyenin ilk ve tek "Tüketici Sorunları Hakem Heyeti" sitesine biz sahibiz.

Türkiyenin en hızlı karar alan ve yayınlayan tek hakem heyetiyiz.

Yenişehir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanıma Vakfı çalışmalarını tamamen digital ve online yapan ilk ve tek ilçeyiz.

Tarım alanında "Kadın Çiftçiler Yaraşıyor" yarışmasında Mersin birincisi ve Akdeniz Bölge birincisi ve Türkiye 3. tek ilçe biziz.

Kısacası; şu an itibariyle ülkemizde Akdeniz Bölgemizi temsil eden ilçe Yenişehir ilçesi olarak biziz.

Yani ülkemizdeki en iyi ve en başarılı 3 ilçeden birisi biziz.

Belki de final yarışmasında Yenişehir ilçesi olarak Türkiye birincisi biz olacağız.

Sağlık alanında birincilikler alıyoruz. Taramalar ve aşılamalar vs gibi alanlarda hep çalışanlar olarak birinci biziz.

İlçe olarak büyük organizasyonlara imza atıyoruz.

Mesela;

Balkan Şampiyonları düzenliyoruz

Türkiye Şampiyonları düzenliyoruz.(Badminton alanında)

İlçe Şampiyonaları düzenliyoruz.

Türkiye'de ilk ve tek olarak Spor Tanıtım Günleri tertipleyen tek ilçe biziz. Vilayetlerin bile böyle bir organizasyonu yoktur.

Spor alanlarını ve de imkanlarını artırıyoruz.

40.000 den fazla insana aktif spor yaptırıyoruz.

1000 civarında yeni badminton kortu Yenişehiri'mize kazandırdık.

Bazı alanlarda ise ülke çapında 4.lükler alıyoruz.(Bunu daha sonra sizlerle paylaşacağım.Çünkü bu alanda yakında 1.lik bekliyoruz.)

Okuma - yazma kursu sayısında ilde birinciyiz.

Halk Eğitim faaliyetlerinde daha yeni bir ilçe olmamıza rağmen il birincisiyiz.

Kadrolarımız daha yeni oturmaya başladı.

Bina ve yerleşmemizi % 60 -70 oranında tamamladık.

Yeni bir ilçe olmamıza rağmen , pek çok eski ve köklü gelişmiş ilçeleri geride bıraktık.

Şimdi benim sizlere aktarmak istediğim husus şu:

Nevit Kodallı Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Milli Eğitim Bakanlığı ve TRT tarafından düzenlenen liseler arası "Genç Mikrofonlar Müzik Yarışması"na katıldı. Okulumuz yarışmaya katılan 170 okuldan ilk 12 ye girmeyi başardı. Yarışma on hafta boyunca TRT 1 den cumartesi günleri 21.15 te yayınlanacak olup,puanlar, jüri puanı , SMS puanları ve okul temsilcilerinin puanlarının toplamından oluşmaktadır. Yarışmaya THM dalında katıldık ve bu hafta(9 mayıs) "Çalın davulları" parçasıyla katılacağız.

Sizlerde emalinizle sms lerle destek veriniz. Belki birinciliği havai fişekle hep beraber kutlarız.

Ne dersiniz iyi olmaz mı?

Aşağıda okul müdürümüzün email metni var ; ben kendilerine elimden gelen desteği vereceğim.

05 Mayıs 2009 Salı 18:49 tarihinde <968061@meb.k12.tr> yazdı:

Merhaba Sayın Kaymakamım! Umarım ziyaretleriniz iyi gidiyordur. Burada olmadığınız için derdimi size mail yoluyla ulaştırmak istedim yanlış yapmadığımı ümit ediyorum.

Biz Milli Eğitim Bakanlığı ve TRT tarafından düzenlenen liseler arası genç mikrofonlar müzik yarışmasına katıldık. Okulumuz yarışmaya katılan 170 okuldan ilk 12 ye girmeyi başardı. Yarışma on hafta boyunca TRT 1 den cumartesi günleri 21.15 te yayınlanacak olup,puanlar,jüri puanı ,SMS puanları ve okul temsilcilerinin puanlarının toplamından oluşmaktadır. Yarışmaya THM dalında katıldık ve bu hafta(9 mayıs) "Çalın davulları" parçasıyla katılacağız. Sayın kaymakamım bu noktada bizim SMS desteğine ve bu çocuklarımızın(9 kişi) adana - mersin arası servis ücreti konusunda desteğe ihtiyaçları bulunmaktadır. Bu yarışmayla İlimiz ve ilçemizin de tanıtımını yapma şansımız doğacaktır. bu noktada desteğinize ihtiyacımız bulunmkatadır. Ayrıca Sayın Kaymamakamım, 3 haziranda okulumuz bahçesinde mezuniyet programı yapmak istiyoruz. bu programımızda havai fişek te kullanmak istiyoruz. ancak ilçe emniyet müdürümüz sizin talimat ve izninizle buna müsaade edebileceğini belirtmiştir. İzin ve talimatınız bizi mutlu edecektir.

Teşekkür eder sağlıklar ve iyi yolculuklar dilerim.

Mete KOYUNCU

Yenişehir Nevit Kodallı Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi Müdürü

NOT: Malumdur ki; Çalın davulları parçasını yine ülkemizde bir ilk olan istiklal marşı oratoryosunda çalmalarını ben istemiştim. Çok da güzel olmuştu.

Hakikaten nefis bir Selanik Türküsü (Sezen Aksu'dan dinleyebilirsiniz )

Yenişehir... Yeniden ...}}

diyerek desteklerinizi bekliyoruz.

Eyup Sabri KARTAL

Yenişehir Kaymakamı

Also on Fandom

Random Wiki