Fandom

Yeni Wiki

Müjgan Aksular

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Müjgan aksular.jpg

Müjgan Aksular Facebook resmi

Müjgan Aksular Yavaşlat beni Tanrım!00:00

Müjgan Aksular Yavaşlat beni Tanrım!

Müjgan Aksular Yavaşlat beni Tanrım

Müjgan AksularEdit

Müjgan Aksular.jpg

Nörokey Danışmanlık Merkezinin Eğitim Koordinatörlüğünü yürütmekte olan, Müjgan Aksular ,16 yıl süresince basın mensubu olarak çalışmıştır.Halkla ilişkiler konusunda uzman olan Aksular, sosyal ilişkilerinde kendine özel üslubu ile başarılı bir iletişimcidir. Basın mensupluğu süresince bürokrasi,siyaset ve iş dünyasın da ki çalışmaların da adından sıkça ve takdirle söz ettiren Aksular dalında ekol olarak gösterilmektedir.

"Önce insan" felsefesi ile başarılı bütün ilişkilerin insani değerler üzerine kurulmasını savunmakta ve bu kavramdan ödün vermeden sürdürdüğü ilişkilerin de saygı, sevgi ve başarı üçgenini kurmaktadır.

Felsefesi, üslubu ve edindiği tecrübelerle ilişkilerinde sürdürebilirliliği sağlayan Aksular ayrıca Nörokey'in yan kuruluşu olan ORIJIN dergisinin Genel Koordinatörlüğünü yürütmektedir.

Yakın da baskıya girecek olan, insani değerleri konu alan kitabının yanı sıra felsefi yazıları ve şiirleri ile de duygusal bir zenginliğe sahiptir.

Kurumun Eğitim Koordinatörlüğünü üstlenen Aksular yine kurumun verilmekte olan NLP eğitimlerine katılarak NLP Eğitmenlik sertifikasını almıştır ve eğitimler vermektedir.

Kanal 2000 TelevizyonuEdit

Kanal 2000 TV'de Müjgan Aksular'la Mersin adlı kendi adından oluşturulan bir marka proğramı vardır.Akşamları 18.00-19.00 saatleri arasında canlı yayınlar yapmaktadır.

Müjgan AksularEdit

Müjgan Aksular.jpg

Nörokey Danışmanlık Merkezinin Eğitim Koordinatörlüğünü yürütmekte olan, Müjgan Aksular ,16 yıl süresince basın mensubu olarak çalışmıştır ve halen yerel bir televizyonda bir Nörokey Kişisel Gelişim Eğitim Kurumsal Danışmanlık Merkezinin hizmeti olan Müjgan Aksular İle Mersin programının yapımcılığını ve sunumunu sürdürmektedir.

Halkla ilişkiler konusunda uzman olan Aksular, sosyal ilişkilerinde kendine özel üslubu ile başarılı bir iletişimcidir. Basın mensupluğu süresince bürokrasi,siyaset ve iş dünyasın da ki çalışmaların da adından sıkça ve takdirle söz ettiren Aksular dalında ekol olarak gösterilmektedir.

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

http://www.norokey.com/sayfa_goster.asp?h_id=121&tur=altkat

Dış linklerEdit

Also on Fandom

Random Wiki