Fandom

Yeni Wiki

Mahmut Arslan Yenişehir BB Hentbol Takımına 1. Ligde sponsor

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Türkiye Erkekler Hentbol Süper Ligi

26.06.2008 03:22

Türkiye Erkekler Hentbol Süper Ligi'nde mücadele eden Mersin Yenişehir Belediyespor'a, Mersinli işadamı Mahmut Arslan'ın sahibi olduğu Arbel A.Ş. sponsor oldu.

Türkiye Erkekler Hentbol Süper Ligi'nde mücadele eden Mersin Yenişehir Belediyespor'a, Mersinli işadamı Mahmut Arslan'ın sahibi olduğu Arbel A.Ş. sponsor oldu. Yenişehir Belediyespor Kulüp Başkanı Ali Ericek, İkinci Başkan İsmet Güllü ve antrenör Osman Özoğlu ile birlikte Mahmut Arslan'ı ziyaret ederek, forma ve Türkiye Kupası'nı kazanan takımın posterini hediye ettiler. Ziyarette konuşan Ericek, desteklerinden dolayı Mahmut Arslan'a teşekkür etti.

Ericek, "3 yıllık bir kulüp olmamıza rağmen her geçen gün başarı çıtamızı biraz daha yukarı taşımaya devam ediyoruz. Süper Lig şampiyonluğunu talihsiz bir şekilde kaçırdık. Ancak Türkiye Kupası'nı alarak bunu telafi ettik. Bu sezon hem Avrupa'da, hem de Türkiye'de ses getirecek bir takım oluşturmak için kolları sıvadık. Yenişehir Belediyespor bu kentin takımı olmasına rağmen, kurum ve kuruluşlardan destek göremedik. Mahmut Arslan bize destek çıkarak nefes almamızı sağladı. Kendisine bu desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum" dedi.

Arbel A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arslan ise Yenişehir Belediyespor'un ziyaretinden dolayı çok mutlu olduğunu belirterek, Yenişehir Belediyespor'a her türlü desteği vermeye devam edeceklerini söyledi. Arslan, "Yenişehir bu kentin bir takımı. Başarıları ile gündemde olan bir ekibimiz. Onların daha da başarılı olması Mersin'in başarılı olması demektir. Sadece Süper Lig'de değil Avrupa kupalarında da başarılı olacaklarına inanıyorum. Yenişehir Belediyespor'a sadece benim destek olmam yeterli olmaz.

Diğer kurumların, kuruluşların ve Mersin'de iş yapan bütün işadamlarımızın da destek vermesi gerekiyor. Ben kendi adıma bundan sonrada Yenişehir Belediyespor'a destek vermeye devam edeceğim ve kendilerine Türkiye Süper Ligi ve Avrupa kupalarında başarıları diliyorum" diye konuştu.

Dış linklerEdit

  • Hentbol takımının web sitesi:

Şablon:MAAL

Also on Fandom

Random Wiki