Fandom

Yeni Wiki

Mehmet Eriş

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mehmet eriş.JPG

Zile Kaymakamı Mehmet Eriş

Zile Kaymakamı Mehmet Eriş Edit

Özgeçmişi Edit

  • Doğum Tarihi: 1965
  • Doğum Yeri: denizli acıpayam
  • Medeni Durumu: evli 2 çocuk

Eğitimi Edit

İlkokulu Denizli-Acıpayam’da bitirdi. Ortaokul ve Lise’yi Isparta-Gönen Öğretmen lisesinde bitirdi.1987 yılında A.Ü.Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümünü bitirdi. Askerlik görevini 205. Dönem yedek subay olarak Ankara Kara Harp okulunda 1989-1990 yılında yerine getirdi.

Görev Yaptığı Yerler Edit

1990 yılında girdiği Kaymakamlık sınavını kazanarak Kırklareli Kaymakam adaylığına atandı. 1991 yılında Pınarhisar Kaymakam vekilliği, Buldan Kaymakam refikliği, Edirne-Keşan teftiş stajı, Sivas-Koyulhisar Kaymakam vekilliği görevlerinde bulundu. Yabancı dil ve eğitim amaçlı İngiltere Folkestane ve Margate’de 8 ay süreyle bulundu. Dönüşte Denizli-Honaz Kaymakam vekilliğinde bulundu.4 ay süreli 80. dönem Kaymakamlık kursunu üstün başarı ile bitirerek 1994 yılı Mart ayında Afyon-Kızılören Kaymakamlığına atandı.Daha sonra sırayla 1996-1998 Erzincan-Otlukbeli, 1998-2002 Kastamaonu-Bozkurt,2002-2006 Malatya-Battalgazi görevlerinde bulundu. 2006 -2011 yıllarında Tokat-Zile Kaymakamlığı görevinde bulundu.halen 2011 yılında atanmış olduğu hatay vali yardımcılığı ve cilvegözü sınır kapısı mülki idare amirliği görevini yürütmektedir.

İletişim Edit

  • Tel:0326-4323067
  • Fax: 0326-4323068
  • eposta mehmeteris65@hotmail.com

Dış Linkler Edit

Also on Fandom

Random Wiki