Fandom

Yeni Wiki

Mersin Polis Meslek Eğitim Merkezi

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

İsmail BOŞNAK

Mersin Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğümüz, Bakanlar Kurulu'nun 08/04/2009 tarih ve 2009/14800 sayılı kararına istinaden 02/06/2009 tarihinde, Mersin ili Kocavilayet Mah. 29108 Sk. No:2 sayılı yerde açılmış olup 22/06/2009 tarihinde 7. Dönem olarak 347 erkek öğrenciyle eğitim ve öğretime başlamıştır. 5 istifa sebebiyle 342 öğrenci ile eğitim öğretim faaliyetine devam etmektedir.

Bünyemizde; Personel Şube Müdürlüğü, Eğitim Şube Müdürlüğü, Öğrenci İşleri Şube Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü ve Koruma Şube Müdürlüğü olmak üzere 6 Şube Müdürlüğü, ayrıca Makama bağlı olarak faaliyet gösteren 6 adet Büro Amirliği bulunmaktadır.

Müdürlüğümüz 270 dönümlük arazi üzerinde, toplam 8 ayrı binadan oluşmakta, toplam 113 personel görev yapmaktadır. Açık hava atış poligonu yapımı hizmete açılmış olup, bu poligon Müdürlüğümüz personeli ve öğrencileri, Mersin Emniyet Müdürlüğü personeli ve özel güvenlik şirketlerinin atış eğitimleri için kullanılmaktadır. İkinci açık hava atış poligonunun yapımı ise halen devam etmektedir.

Mersin POMEM ilk mezunlarını verdi

22 Haziran 2009 tarihinde eğitim dönemine başlayan Mersin Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü, 25 Aralık 2009 tarihinde Yenişehir Belediyesi'ne ait kapalı spor salonunda düzenlenen yemin töreni ile ilk mezunlarını verdi. Bu törene Mersin Valisi Hüseyin AKSOY, Emniyet Genel Müdürlüğünü temsilen Eğitim Dairesi Başkanı Mustafa ÇANKAL, Mersin il protokolünün seçkin temsilcileri ve öğrenci aileleri ile diğer misafirler teşrif ettiler. Yemin törenine öğrenci ailelerinin beklenenin üzerinde katılımı ise törene ayrı bir renk kattı.

Also on Fandom

Random Wiki