Fandom

Yeni Wiki

Mersin Yenişehir Perşembe Vakfı İlköğretim Okulu

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Okul.jpg Adres:Cumhuriyet mahallesi 1618 sok No:42-YENİŞEHİR-MERSİN

Okulun tarihçesi:1983 yılında Abdulkadir Perşembe adında bir pamuk tüccarı tarafından okul yeri bahşedilmiş vatandaşlar tarafındanda 5 sınıflı bir okul 1989 yılında yaptırılmıştır. İlk aşamada 1. katı, 1990 yılında 2.katı tamamnlanmıştır.

Okulumuzda 21 derslik, 1. BT sınıfı, 1.Teknoloji sınıfı, 1 toplantı salon, 1 teknoloji tasarım sınıfı, 1 müzik ve santranç odası, 1 kütüphane, 1 ana sınıfı bulunmaktadır.

2 devreli öğrenci eğitim sistemi kullanılmaktadır. 1. ,2. ,3. ve 4. sınıflar öğleden sonra; 5., 6., 7. ve 8. sınıflar öğleden önce eğitim görmektedir.

5 idare odası kantini ile 4100 metrekareye yerleşmiş çevresi ağaçlarla çevrili güvenlik kamerası ve alarmı olan bir kurumdur.

Okul müdürü:MUSTAFA ÖZGÜR.

Müdür yardımcılari:Nihat Ünal ve M.Faruk Dinçel

Okulumuz 23 branş öğretmeni, 25 sınıf öğretmeni, 2 anasınıfı öğretmeni, 1 pisikolojik danışmanlık öğretmeni, 1 memur, 2 hizmetli ve 1 güvenlik personeli ile hizmet vermektedir.

Okulumuzda 980 adet ilköğretim, 45 adet okul öncesi öğrenci bulunmaktadır.

Okulun vizyonu: Türk Milli Eğitiminin amaçları doğrultusunda bayrağına, vatanına,milletine ve dinine bağlı, Atatürk ilke ve inkılaplarına sahip bir vatandaş yetiştirmrektir.

Okulun misyonu: Milli menfaatleri ön planda tutan; ahlaklı,azimli, kararlı, hedefli,faziletli birer birey yetiştirmektir

[[1]]

Also on Fandom

Random Wiki