Fandom

Yeni Wiki

Multinet

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Multinet Giftcard Edit

Multinet Kurumsal Hizmetler A.Ş. bünyesinde yer alan Multinet Giftcard, Türkiye’nin ilk hediye kart sistemidir. Kişilere seçme özgürlüğü veren Multinet Giftcard ürünleri hem bireysel, hem de kurumsal amaçlı kullanılmaktadır.

Kurumsal Giftcard Edit

Kurumsal Multinet Giftcard’lar kurumlara, personellerine verecekleri yardımları hızlı, modern bir şekilde dağıtmalarını ve raporlamalarını sağlayan bir sistem sunar. Kurumlar pratik ve güvenli bir sistemle; yardım, prim, ya da diğer ek ödemelerini, bu kartlar aracılığıyla çalışanlarına ulaştırır. Kurumsal Giftcard’lar, çalışanlara, kendileri için ayrılan ek ödeme bütçelerini, kendi istekleri doğrultusunda kullandırarak, performanslarına ve memnuniyetlerine katkı sağlar.

Personel motivasyonunu arttırmayı ve bütçe yönetimini kolaylaştırmayı hedefleyen Multinet Giftcard’lar devletin ayni yardımlar için sağladığı vergi istisnasının da doğru olarak kullanılabilmesini sağlamaktadır.

Multinet tarafından verilen şifre ile kart hareketleri sistem üzerinden anında görüntülenebilir, raporlama verilerine ulaşılabilir. Multinet Giftcard’ın, Sosyal Sorumluluk Kartı, Marka Kartı ve MarketCard gibi kurumsal ürünleri de bulunmaktadır.

Multinet Giftcard Sosyal Sorumluk Sistemi Edit

Multinet Giftcard, Türkiye’deki yardıma muhtaç kişilere de aynı elektronik ödeme sistemiyle ulaşmaktadır. Sosyal Sorumluluk Kart Sistemi; kaymakamlıklar, valilikler, belediyeler gibi yerel yönetimler tarafından belirlenen ihtiyaç sahibi kişilere medeni bir yöntemle yardım sağlamaktadır. Bu ihtiyaç sahibi kişiler, seçme özgürlüklerini kullanarak, yardımlarını, yerel yönetim çevresinde üyelendirilen iş yerlerinde harcar. İhtiyaç sahibi kişiler, sıra beklemeden, onurlu bir şekilde yardımlarını alarak bu hizmetten önemli bir fayda sağlar. Yapılan yardımlar amacına uygun olarak; gıda, giyim, sağlık vb. alanlara yönlendirilebilmekte, böylece, kartlarda bulunan bakiyeler, kurumun izin vermediği herhangi bir iş yerinde kullanılamamaktadır.

Bireysel Giftcard Edit

Sevdiklerinize; doğumgünü, evlilik, nişan, yeni bebek, yeni ev ya da yılbaşı gibi özel günlerde ne hediye alacağınıza karar veremiyorsanız, içerisinize dilediğiniz kadar yükleme yapabileceğiniz Multinet Giftcard hediye edebilir, seçimi onlara bırakabilirsiniz.

Multinet Giftcard sahipleri, Türkiye’de 1000‘i aşkın üye mağazada; giyimden, ayakkabıya, çantadan, kozmetiğe, ev tekstilinden, mobilyaya kadar, yüzlerce hediye alternatifinden birini seçebilir. Üstelik, üye mağazalarda çok özel avantajlardan ve indirimlerden yararlanır.

Ayrıntılı bilgi için Edit

Multinet Giftcard Türkiye Müdürü

Emrah ARSLAN

Adres: Fulya mh. Mevlüt Pehlivan Sk. No:12 Multinet Plaza Şişli 34394 İstanbul

Tel: 0212 336 88 88 Dahili: 209 Fax: 0212 275 03 70

e-mail: easlan@multinet.com.tr

web: www.multinetgiftcard.com

Giftcard Müşteri Hizmetleri : 0212 336 88 88

Also on Fandom

Random Wiki