Fandom

Yeni Wiki

Mustafa KABUL

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Özgeçmişi Edit

Konya İlinin Çumra İlçesinde 10 KASIM 1957 yılında doğdu.İlk ve Orta öğrenimimi burada tamamladıktan sonra 1980 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümünden mezun oldu.

21 EYLÜL 1981 tarihinde Diyarbakır Lisesinde Tarih Öğretmeni olarak ilk göreve başladı ve burada 5 yıl çalıştıktan sonra Adana ili Pozantı ilçesinde Ortaokul Müdürü olarak 16 HAZİRAN 1986 tarihinde idarecilik görevine başladı.Burada da 5 ) yıl görev yaptı.

18 EKİM 1991 tarihinde yeni ilçe olan Mersin İli Çamlıyayla İlçesinde Şube Müdürü olarak göreve başladı ve burada 10 yıl çalıştı.

15 ŞUBAT 2002 tarihinde Bakanlıkça yapılan zorunlu yer değişikliği sonunda Çanakkale ili Ezine İlçesine Şube Müdürü olarak atandı.22 Kasım Genel seçimlerinden sonra 12 ARALIK 2002 tarihinde Vekaleten görevlendirildiği Ezine İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine 30 EYLÜL 2003 tarihinden itibaren asaleten atanarak görevine devam etti.

Kendi isteğiyle yaptığı başvuru neticesinde atandığı Adana ili Aladağ ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine 08 OCAK 2007 tarihinde başladı ve Ailesinin Mersin İli Tarsus ilçesinde olması nedeniyle yaptığı başvuru üzerine atandığı Mersin İli Yenişehir İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlüğü görevine 25.05.2009 tarihinde başladı .Evli ve 3 çocuk babasıdır.

GörevleriEdit

1- 2-

3- 4- 5- 6-

Also on Fandom

Random Wiki