Fandom

Yeni Wiki

Okulumuz

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Armadonen.gif

OKULUMUZUN TARİHÇESİ Şimdiki Aliye Pozcu İlköğretim Okulunun bulunduğu yerde Bahçelievler Ortaokulu olarak eğitime açılmış ve uzun süre eğitim – öğretime bu eski binada devam etmiştir.Dumlupınar Lisesi açılınca ; Bahçelievler Orta Okulu Lisenin Orta Okul kısmına nakledilmiştir.Bağımsız olarak 1989 yılında tek katlı 7 derslik olarak eğitime başlamıştır.daha sonra 3 katlı, 18 dersliği ile şu andaki binasında eğitim ve öğretime devam etmektedir.Okulumuz bünyesinde spor odası , soyunma odaları , Teknoloji ve Tasarım odası, (Tam donanımlı), Fen Laboratuarı, sosyal ve matematik takımları ve 15 Bilgisayarı olan Bilgi Teknoloji Sınıfı bulunmaktadır.

İLİ  : MERSİN İLÇESİ : MERKEZ MAHALLESİ GAZİ MAH. OKUL ADI : BAHÇELİEVLER İLKÖĞRETİM OKULU E - POSTA:968884@meb.k12.tr

 Tel: 0324 326 74 73 

FAX :324 325 51 44 ADRESİ GAZİ MAH. 1317 SK. Yenişehir Mersin İL/İLÇE MERKEZİNE UZAKLIĞI 4 Km ULAŞIM YOLLARI Dolmuş ve Halk otobüsleri güzergahı üzerindedir.

OKULUN WEB SİTESİ http://www.yenisehirbahcelievler.k12.tr

OKULUN WEB SİTESİ http://mersinbahcelievler.meb.k12.tr

YÖNETİCİ   
 Müdür   1       
 Müdür Baş Yrd   1      
  Müdür Yrd 3 

Bilgi Teknolojileri Formatörü 1

ÖĞRETMEN SAYISI : Kadrolu 60 Ücretli 1 S

DİĞER PERSONEL SAYISI Memur 2

ŞUBELERİ      

1.Sınıflar 3 şube 123 öğrenci

2.Sınıflar 4 şube 143 öğrenci

3.Sınıflar 3 şube 153 öğrenci

4.Sınıflar 4 şube 184 öğrenci

ŞUBELERİ

5.Sınıflar 4 şube 200 öğrenci

6.Sınıflar 5 şube 193 öğrenci

7.Sınıflar 6 şube 264 öğrenci

8.Sınıflar 7 şube 285 öğrenci

OKULUN MİSYONU

MİSYONUMUZ: Biz… bütün öğrencilerin öğrenmelerini sağlamak, onları bilgili ve becerili ve kendine güvenen bireyler olarak yetişmelerine fırsat tanımak ve onlara 21. yüzyılın gelişen ihtiyaçlarına cevap verebilecek beceriler kazandırmak için varız.

  VİZYONUMUZ: 

İstiyoruz ki… Okulumuzda, öğrenme temel ihtiyaç kabul edilsin. İstiyoruz ki… Okulumuzda her veli, öğrencisine öğrenme için her türlü fırsatın verildiğini bilsin. İstiyoruz ki… Okulumuzda hem öğretenler hem de öğrenenler, birbirlerinin öğrenmesine ve birbirlerinin gelişimine yardımcı olmanın önemine inansın.

BAŞARILARI Okulumuz OKS sınavlarında Mersin’de en başarılı okullar arasında yer almaktadır. Bu durum okulumuza öğrenci akışını artırmaktadır. Son yıllarda mezun ettiğimiz öğrencilerimizden OKS sınavlarında Türkiye derecesi yapan öğrencilerimiz de çıkmıştır. Örneğin; 2003- 2004 eğitim yılında Türkiye 68. si okulumuz öğrencilerindendir. Okulumuz Mersin’ de İAL’ ye en çok öğrenci veren okuldur.2003- 2004 eğitim yılında İAL’ ye 45 öğrenci gönderebilmiştir. Eğitim kadrosu olarak bütün hedefimiz, bilimsel, teknolojik ve sosyal gelişmelere uygun kuşaklar yetiştirmektir. Öğrencilerimiz, bütün liselerden istenen, bunun yanı sıra ülke sorunlarına sahip çıkan, vatanını, ulusunu seven, ulusal değerlerini hep öne çıkaran, koruyan, kendine güvenen, özgür düşünceli birer insan olarak yetişmesi en büyük amacımızdır. Genel olarak, okulumuzda hedeflediğimiz başarıyı elde etmek için, Okul kalite kurulumuz, rehberlik servisimiz, Okul öğrenci temsilcilerimiz bir araya gelerek kaliteyi artırmaya yönelik yoğun bir çalışma içerisindedirler. Okulumuzun yönetim ve eğitim kadrosu en iyiyi başarmak ilkesi ile çalışmakta, okul içi uyuma çok önem vermektedir.

LOJMANI VAR MI? Yok

OKUL BİNASI TANITIMI OKULUN ÖZELLİKLERİ Okul 3 (üç) katlıdır. Orta katında öğretmenlerin lavabo ve tuvaletleri mevcuttur. Öğrenci tuvaletleri okul bahçesinde olup binadan bağımsızdır. ayrıca bir müdür odası,bir müdür yardımcısı odası, bir öğretmen odası, bir hizmetli odası, bir memur odası, bir araç gereç odası, bir fen Laboratuarı, bir donanımlı Ana sınıfı, bir kantin, eğitim öğretim yapılan 18 (on sekiz) dersliği vardır.Binanın her katında yangın muhbir sistemi mevcuttur.Binanın ısıtma ve soğutması klima ile yapılmaktadır.

KİRALIK KONUT FİYATLARI Semtimizde 300 YTL den 700 YTL ye kadar aylık olarak veya yıllık peşin 3000 YTL ile 7000 YTL arasında değişen fiyatlarla ev bulunabilir.

Also on Fandom

Random Wiki