Fandom

Yeni Wiki

Perşembe Vakfı İlköğretim okulunda Dyned sınıfı açılışı

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ana madde: Perşembe Vakfı İlköğretim okulunda Dyned sınıfı açılışı

Bu da "Dyned AçılımıEdit

Ülkemizdeki Suriye açılımı, Ermenistan açılımı vb açılımların konuşulduğu bir zaman diliminde Mersin Yenişehir Kaymakamlığıda açılım modasına uydu ve 1. Dyned sınıfından sonra şimdi de 2. Dyned sınıfını açıyor.

Eyüp Sabri Kartal

'Yenişehir Kaymakamlığında yeni bir açılım daha.

Eyüp Sabri Kartal

Yenişehir Kaymakamlığında yeni bir açılım daha.

Yenişehir Kaymakamlığı kurulduğundan buyana pek çok ilklere imza attı. Şimdi de bu ilklere devam ediyor.

Yenişehir Kaymakamlığı kurulduğundan buyana pek çok ilklere imza attı. Şimdi de Dyned açılımı

Eyüp Sabri Kartal

Yenişehir Kaymakamlığı hurda denilen ve atılan bilgisayarlardan dil sınıfları oluşturuyor ve öğrencilere dil öğretiyor.

Yenişehir Kaymakamlığı 8.000.000(sekiz milyon dolar) değerindeki projeyi boşa çıkartmıyor. (Öğrenci başına 413$ değerinde dyned dil eğitimi sistemini israf etmeyip değerlendiriyor.)

Eyüp Sabri Kartal

Kaymakam Eyüp Sabri Kartal, spordan eğitime kendi görev alanında açılım üstüne açılım yapıyor.

Yenişehir Kaymakamlığı 8.000.000(sekiz milyon dolar) değerindeki projeyi boşa çıkartmıyor.(Öğrenci başına 413$ değerinde dyned dil eğitimi sistemini israf etmeyip değerlendiriyor.)

Eyüp Sabri Kartal

Mersin ilinin merkez ilçelerinden olan Yenişehir ilçesine geçen sene Sürmene ilçesinden atanan Kaymakam KARTAL, yeni ve henüz oturmamış bir ilçe olmalarına ilçesinde pek çok değişikliğe imza attı.

Dyned sınıfı açılışı yapılacaktır. Bir süre önce Çankaya İlköğretim okulunda açılışı yapılan Dyned sınıfları zincirine böylece bir yenisi daha eklenmiş olacak. Açılış Kaymakam Kartal'ın katılımları ile gerçekleşecektir.

Dyned neden önemlidir?Edit

Günümüzde uluslararası iletişim dili olan İngilizce'yi konuşmak, anlamak ve bu dilde iletişim kurabilmek bir gerekliliktir. Ancak, İngilizce öğrenmek geliştirilmesi gereken bir beceridir ve klasik eğitim yöntemleri yeterince etkili olamamaktadır. Diğer yandan, bilgisayarların yaygınlaşması, internet'in artık hayatımızın bir parçası olması ve yeni teknolojilerin yardımı ile uzaktan eğitim çözümleri gelişmiş ve İngilizce eğitiminde yeni olanaklar doğmuştur.DynEd dil eğitim sisteminde devamlılık disiplini vardır.Bu öğrencilerin dil öğrenme sürecinde bir gerekliliktir.DynEd öğrencilerin konuşma ve anlama düzeylerini yükseltmekte ,konuşurken yanlış yapma korkularını gidermektedir.

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

  • Okulun web sitesi[1]
  • Dyned Türkiye :[2]
  • Global Dyned  :[3]

10 Aralık 2016
Şu anki madde sayısı: 67.038

|}

‎‎

Also on Fandom

Random Wiki