Fandom

Yeni Wiki

Saffet Arıkan BEDÜK

67.050pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

TİD <

Genel Başkan E.Vali-E.Milletvekili 1944 yılında Siirt'de doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesinden mezun oldu. İçişleri Bakanlığı İstanbul Maiyet Memuru olarak göreve başladı. Sırası ile Ayvacık, Bayramiç, Ulubey ve Cizre Kaymakamlıklarında, Emniyet Genel Müdür Yardımcılığı, Başbakanlık Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü, Başbakanlık Müsteşar Yardımcılığı ve YÖK Üyeliği görevinden sonra, Antalya Valiliği, Emniyet Genel Müdürlüğü görevine müteakip sırasıyla Ankara, Antalya, Malatya ve Kayseri Valiliği görevlerinde bulundu. Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı Yönetim Kurulu Üyeliği, Basım İlam Kurulu üyeliği, 20 ve 21.Dönem Ankara Milletvekilliği, 3 dönem DYP Grup Başkan Vekilliği, Dış İşleri Komisyon Üyeliği, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi Türk Grubu Yedek Üyeliği, DYP ve DP Genel Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulundu. Sivil Toplum Örgütlerince Yılın En başarılı Milletvekili seçildi.

Maliyeden Ticari Kazancın Vergilendirilmesi. İcra ve İflas Hukukundan.İptal Davasından Davalı konulu tez çalışmaları yaptı. ABD'de Terörle Mücadele seminerlerine katılarak ödül aldı. Evli 2 çocuk sahibi ve Fransızca bilmektedir.

Also on Fandom

Random Wiki