Fandom

Yeni Wiki

Tütün Ürünü Tüketiminin Yasak Olduğu Alanda Tütün Ürünü Tüketen Bir Kişiyi Gören Vatandaşlarca Yapılacak İşlemler

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

9 TÜTÜN ÜRÜNÜ TÜKETİMİNİN YASAK OLDUĞU ALANDA TÜTÜN ÜRÜNÜ TÜKETEN BİR KİŞİYİ GÖREN VATANDAŞLARCA YAPILACAK İŞLEMLER: Sigara içilmez işaretini gösterin ve sigarasını söndürmesini rica edin. Sigarasını söndürmeyi reddederse aşağıdaki kanallardan birisi vasıtası ile ya da doğrudan yasal uyarı yazısı üzerinde telefonu yazılı olan en yakın kolluk kuvvetini arayın. (Mümkünse olay anını gösterir herhangi bulgu ve bilgileri muhafaza ediniz.) ALO SABİM 184 24 saat boyunca hizmete açıktır. İllerde DUMANSIZ HAVA SAHASI İRTİBAT MERKEZİ’ ne telefon ve e-posta ile ulaşabilirsiniz. Olay yerine intikal eden ekip sigara içen kişi hakkında gerekli tutanağı düzenler. Kolluk kuvveti temsilcisinin de bulunduğu denetim ekibi derhal olay yerine intikal edecek. DUMANSIZ HAVA SAHASI İRTİBAT MERKEZİ sorumlusu tarafından şikâyet değerlendirilecek ve derhal ekipler yönlendirilecektir. Yasal uyarı yazısı üzerinde telefon numarası bulunan kolluk kuvvetini hemen arayabilir veya olay yerine göre 155 polis, ya da 156 jandarmaya ihbarda bulunabilirsiniz. 15 gün sonra tutanak kişinin ikametinin bulunduğu vergi dairesine gönderilir. Kişi cezayı peşin ödeyebilir. İşletme sorumlusu uyarılır, eğer uyarıya rağmen şikâyete konu olay tekrar edilmiş ise işletme hakkında tutanak tutulur ve belediye encümeni/ mahalli mülki amire iletilir. Belediye encümeni/mahalli mülki amir tutanağı inceler ve olaya ilişkin gerekli cezai işlemi uygular.

Also on Fandom

Random Wiki