Fandom

Yeni Wiki

Volkan Torun

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

volkan torun , yahya günsür teknik ve end.mes. lise Okulu Beden Eğitimi Öğretmeni

ÖzgeçmişiEdit

  • 1977 yılında Ankara’da doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Mersin’de tamamladı. 1998 yılında Beden eğitimi öğretmenliğine Mersin’de başladı. Halen Mersin Yahya Günsür Anadolu Bilgisayar Lisesinde görevine devem temektedir.

1987 yılında Yol Spor Eskrim kulübünde eskrime başladı. Faal sporculuk dönemi ardından 1998 yılında Mersin Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübünde fahri antrenörlük yapmaya başlamıştır. Halen aynı kulüpte Eskrim antrenörlüğü yapmaktadır. 2005–2006 Öğretim yılında Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünde Seçmeli Spor Dalında (Eskrim) Okutman olarak hizmet vermiştir.Evli ve Çınar Bulut adında bir oğlu vardır.

Mesleki kariyeriEdit

1994 – 1996 yıllarında Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünde okuduktan sonra yatay geçiş yaparak ile son iki yılını Çukurova Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümünde tamamlayıp 1998 yılında mezun oldu. Mezuniyet uzmanlık dalı basketbol, yardımcı uzmanlık dalı ise voleyboldu.2007 yılında, aynı üniversitenin sağlık bilimleri enstitüsünde yüksek lisansını tamamladı.

  • eskrim antrenörü ve spor hakemliği yapmaktayım.

AntrenörlükleriEdit

Yenişehir'de sorumluluklarıEdit

İletişimEdit

  • Gsm:506 300 53 40

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

Şablon:Yenişehir'de salonlar

Also on Fandom

Random Wiki