Fandom

Yeni Wiki

Yıldırımhan Eğitim Kurumlarından Kaymakam Kartal'a "Başarı ve Hoşgörü" ödülü

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

<Haber <Eğitim haberleri

123....jpg
Bu da &quot;kilise açılımı&quot;.jpg

Bu da "kilise açılımı" - Tayfun Tuna/Özgürhaber

Rum Ortodoks Kilisesi Papazı Coşkun Teymur, Latin İtalyan Katolik Kilisesi Papazı Pedro Roberto Ferrari,ikili diyaloglarda destek olan Lina Masif katıldılar. Yıldırımhan Eğitim Kurumlarının düzenlemiş olduğu "Mevlana Çizgisinde Barış ve Hoşgörü" etkinlikleri çerçevesinde 20 Aralık 2009 Pazar günü saat 18:30 da Mersin Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen programda Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal'a Barış ve Hoşgörü ödülü takdim edildi.

Kim düzenledi ve kimler katıldı? Kimler organize etti?Edit

Yıldırımhan Eğitim Kurumlarının düzenlemiş olduğu "Mevlana Çizgisinde Barış ve Hoşgörü" etkinlikleri çerçevesinde 20 Aralık 2009 Pazar günü saat 18:30 da Mersin Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenen

Proğramda neler yapıldı?Edit

Programda Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal'a Barış ve Hoşgörü ödülü takdim edildi.

Neden Kartal'a Barış ve Hoşgörü ödülü takdim edildi?Edit

  • 2009 yılında Kaymakam Kartal'ın ilçede başlattığı Badmintonu geliştirme çalışmaları çerçevesinde önce okullarda hummalı bir faaliyet başlatıldı ve "Bir Ayda 1000 Kort Projesi" çizilmesi projesi başlatıldı ve bitirildi.
  • Sonar Yenişehir'de Badminton Federasyonu ile işbirliğ ypılarak "Türkiye Klüpler Badminton Şampiyonası" düzenlendi. Bu çerçevede yaklaşık 5000 ? raket ve top dağıtıldı. Öğrencilere laptop vs dağıtıldı.
  • Sonra köylerde badminton kortları çizilerek Şalvarlı Badminton müsabakaları başlatıldı. Medya müthiş ilgi gösterdi.Uğur Dündar , Fulin Arıkan vs.
  • Sonra Yenişehir köylerinde ilk kez köy festivalleri yapıldı.(Değirmençay gibi) ve Yıllardır yapılmayan festivaller canlandırıldı (Karahacılı Nar Festivali) gibi. Ancak bunlara mesela Narın yanına ilk kez Badminton şenliğide konuldu. Çocuklara malzemeler dağıtıldı.Yarışmalar yapıldı.
  • Sonra cami ve kuran kurslarında badminton eğitimi başladı.
  • Sonra diyanet personeli dahil pek çok kesime Badminton antrenörlük kursları düzenlendi.
  • Sonra kiliselerde badmintonu geliştirme projesini uygulamıyoruz dendi ve projeye kiliselerde dahil edildi. Kiliselere antrenörler ve koordinatörler gönderildi.
  • Sonra kiliselerin temsilcileri, kendilerine kamu adına sinesini açıp ilk kez kapılarını çalan kurumun "Yenişehir Kaymakamlığı" olduğunu beyan ettiler. Bundan çok memnun olduklarını beyan ettiler. "Şimdiye kadar, biz müslümanların her bayramına iştirak ettik , Ama diyanet personeli bizim bayramlarımıza hiç katılmadılar, ziyaret etmediler. Her yerde sizin bu her kesime ve her inanca sahip insanla diyalog kurmanızı her yerde anlatıyoruz. Siz bizim gönlümüzde "sevgi ve hoşgörü " adına yer aldığını ifade ettiler.
  • Daha sonra hem hayırlı olsun , hem de teşekkür amaçlı Kaymakam Kartal'a makamımda ziyarette bulundular.

Papazlar Ziyaret esnasında Badminton sporunu daha geniş kitlelere ulaştırmak adına, Diyanet personeliyle beraber Badminton Sporunu geliştirmek için ellerinden gelen gayreti gösterceklerini belirtmişlerdi.

  • Ve daha sonra kiliselerde badminton sporunu geliştirmek için saha hazırlığı papazlar tarafından başlatılmıştı.
  • Latin İtalyan Katolik Kilisesine de bir Badminton kortu kurulacağıda belirtilmiş ve bu diyaloglar sonucunda karşılıklı sevgi ve hoşgörü atmosferi oluşmuş ve Papazlar camilerin yanında kendilerininde unutulmayıp projeye dahil edilmelerinden dolayı mutluluklarını belirtmişleri.
  • Papazlar Kaymakam Kartal'ı ziyaretinde ve daha sonra her gittikleri yerde kendileriyle bir tek diyaloga Yenişehir Kaymakamı Kartal'ın geçtiğini beyan ettiler. Bunu bizzat kiliselerin temsilcilerinden duyan Yıldırımhan Eğitim Kurumları Genel Müdürü Murat... büyük ödülü bu sene Kaymakam Kartal'a verdiler.
  • Ayrıca bundan önemisi ise; Yenişehir Kaymakamının önderliğinde Sürmene'de İngilizce öğretmenleri ve diyanet personelinin istihdamıyla başlatılan ve Yenişehir 'de de devam etmekte olan ve ülkemizin en zengin Mevlana ve üç dilde Mesnevi çalışmalarındaki katkılarından dolayı bu ödül verildi.

==Ödülü kim verdi?Edit

Yıldırımhan Eğitim Kurumlarının düzenlemiş olduğu "Mevlana Çizgisinde Barış ve Hoşgörü" etkinlikleri çerçevesinde Kaymakam Eyüp Sabri Kartal'a farklı din ve mezheplere eşit mesafede davranmasından ve diyalog çalışmalarından ve Yenişehir wikide Mevlana'nın eserlerinin yer aldığı ülkemizdeki en geniş Mevlana ve eserleri portalindeki Mesnevi çalışmaları kapsamında Barış ve Hoşgörü ödülü Latin İtalyan Katolik Kilisesi Papazı Pedro Roberto Ferrari tarafından verildi.

Başka kimlere ödül verildi?Edit

Rum Ortodoks Kilisesi Papazı Coşkun Teymur, Latin İtalyan Katolik Kilisesi Papazı Pedro Roberto Ferrari'ye ,ikili diyaloglardaki çalışmalardan ötürü...... ödülü verildi.

Neden verildi?Edit

diyanet personeli dahil pek çok kesime Badminton antrenörlük kursları düzenlendi.

  • Papazlar Kaymakam Kartal'ı ziyaretinde ve daha sonra her gittikleri yerde kendileriyle bir tek diyaloga Yenişehir Kaymakamı Kartal'ın geçtiğini beya ettiler. Bunu duyan Yıldırımhan Okulları büyük ödülü bu sene Kaymakam Kartal'a verdiler.

Kim veya kimler katıldı? Edit

Rum Ortodoks Kilisesi Papazı Coşkun Teymur, Latin İtalyan Katolik Kilisesi Papazı Pedro Roberto Ferrari,ikili diyaloglarda destek olan Lina Masif katıldılar.

Kim veya kimler ne? organize ettiEdit

Kim veya kimler neden? organize ettiEdit

Kim veya kimler nerede? organize ettiEdit

Kim veya kimler ne zaman? organize ettiEdit

Kim veya kimlerle neler? yapıldı ve neler konuşuldu?Edit

Kim veya kimler nasıl? organize ettiEdit

AKM den 1 veya 1.5 milyara kiralandı.

ResimlerEdit

Zaman Gazetesi- 22.12.2009 Salı

Sevgi ve hoşgörü 3.jpg

http://www.haberler.com/mevlana-nin-hosgorusu-mersin-i-sardi-haberi/

Sevgi ve hoşgörü1.jpg
Bu da &quot;kilise açılımı&quot;.jpg

İç linklerEdit

Dış linklerEdit

Also on Fandom

Random Wiki