Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir'de Tek adımda ÇKS haberleri

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Yeni Şafak haberiEdit

'Tek Adımda Çiftçi Kayıt Sistemi Projesi' tanıtıldı

Mersin Yenişehir İlçe Tarım Müdürlüğü'nde, "Tek Adımda Çiftşi Kayıt Sistemi Projesi"ni tanıtıldı.

'Tek Adımda Çiftçi Kayıt Sistemi Projesi' tanıtıldı YENİ ŞAFAK / MERSİN Konuyla ilgili bilgi veren Yenişehir İlçe Tarım Müdürü Abdülkerim Çiçek, "İlçemizdeki çiftçilerimizin işlerini aksatmaması, bu sıcak yaz günlerinde yorulmamaları ve işlerin tek elden yürütülmesi için bu proje hazırlanmıştır. Çiftçimiz mazot, gübre ve toprak analizi desteğini almak için eskiden ilçe müdürlüğü, ziraat odası ve tapu müdürlükleri arasında bürokratik işlemlerle uğraşıyordu. Yeni sistemde ise "Önce Hizmet" ilkesi esas alınarak 'Tek Adımda Çiftçi Kayıt Sistemi Projesi' ile çiftçilerimiz rahatlatılacak. Çavak Köyü'nde de, Kaymakam Eyüp Sabri Kartal'ın ve köy muhtarlarımızın katılımı ile yapılan programda; çiftçilerin başvuruları kabul edildi" diye konuştu.

Çiçek, "Çiftçimiz tapu kaydını çıkarmak için Tapu Müdürlüğü'ne, Çiftçi Belgesi çıkarmak için Ziraat Odası Başkanlığına ve Mazot Gübre Desteği için İlçe Tarım Müdürlüğüne gitmeden köyleri için belirtilen tarihte köye gelen teknik ekibimize müracaatlarını yaparlarsa; sonraki tüm işlemleri İlçe Tarım Müdürlüğü yürütecektir. Böylelikle çiftçimizin zaman kaybı olmayacak ve işlemleri tek elden daha hızlı bir şekilde yürütülecektir. Köye giden teknik ekibimizde Ziraat Odası temsilcisi de yer alacaktır" şeklinde konuştu. Çiçek, Bakanlığın yaptığı bu desteklere çifrtçilerin ilgi göstermesi durumunda; tüm çiftçilerin kayıt altına alınacağını söyledi.

08.06.2009

Also on Fandom

Random Wiki