Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir'de dernek haberleri

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mersin Adıyamanlılar Derneği açıldı

Dernek Başkanı Hacı Özkan, Adıyaman`dan Mersin`e önemli bir sayıda göçün yaşandığını belirtti. Özkan, `Mersin ilinde önemli bir sayıda bulunan Adıyaman`lı hemşerilerimizin sosyal, iktisadi ve kültürel alanlarda tanışma ve kaynaşma ile kültürümüzü yaşatarak Mersin`imizin geliş...

Dernek Başkanı Hacı Özkan, Adıyaman`dan Mersin`e önemli bir sayıda göçün yaşandığını belirtti. Özkan, `Mersin ilinde önemli bir sayıda bulunan Adıyaman`lı hemşerilerimizin sosyal, iktisadi ve kültürel alanlarda tanışma ve kaynaşma ile kültürümüzü yaşatarak Mersin`imizin gelişimine katkıda bulunmaktır` dedi. Adıyaman Milletvekili Mehmet Erdoğan ise, Adıyaman ilinin doğunun batısı ve batının ise doğusu olarak tanımlandığını belirterek kültürlerin ve medeniyetlerin kesiştiği bir noktada olduğunu söyledi. Erdoğan, `Adıyaman`ın Nemrut Dağı, Kahtakalesi, Karakuş Tepesi, Cendere Köprüsü gibi tarihi eserlerin yanında inanç turizmine hitap ediyor. Ebu Zer El Gıffari ve Mahmut El Ensari gibi sahabe kabirlerinin bulunduğu teröre bulaşmamış şirin bir ilimizdir. Tüm yurttaşlarımızı Adıyaman`ımızı görmeye davet ediyorum` diye konuştu. Ayrıca açılışa katılan Mersin Merkez Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna ve Yenişehir Kaymakamı derneğin kuruluş ve faaliyetleri ile kardeşlik duygularının gelişmesine katkıda bulunmasını dileklerini ilettiler. Ayrıca Başkan Özkan`a hayırlı olsun dediler.

22.10.2008

ABDULLAH POLAT/ MERSİN

Also on Fandom

Random Wiki