Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir Örneğinde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında Yapılan Yenilikler “Governance (Yönetişim) Modeli”

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

< SYDV < Yenişehir SYDV < SYDV/Kitapçık

  • Yenişehir SYDV , Türkiye’nin ilk online “SYDV bilgi bankası”na sahiptir.
  • Yenişehir SYDV, Türkiye’de ilk defa ABD başkanı Barack Obama’nın uyguladığı “bloglarla yönetim” modelini uygulatmadır.
  • Yenişehir SYDV, mıntıka hakimiyeti ilkesine göre çalışmaktadır. (Vakıf personeline belli sayıda mahalle ve köy mıntıkası sorumluluğu verilmekte sorumlu personel; mıntıkasında bulunan kişilerin hem durumlarını hem de aldığı yardımları blogları vasıtasıyla yakınen takip etmekte, kişi hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olmaktadır.)
  • Yenişehir SYDV, bloglama yöntemiyle personelinin vakıfta “kolektif ve kollebratif katılımını” sağlayan çalışma modeli uygulamaktadır..
  • Yenişehir SYDV, sosyal yardımlarında kişi profilini belirleyen “tasnif sistemi” mevcuttur. Yenişehir SYDV bloğunda her başvuru sahibi hakkında (yaşı, memleketi, sosyal durumu, çocuk sayısı v.b.) bilgileri tasnifli olarak mevcuttur.
  • Yenişehir STDV, başvuran “her kişi için bir web sayfası” oluşturulmuştur. (Web sayfasını sadece Mütevelli Heyet ve Yenişehir Kaymakamlığı vakıf personeli görebilmektedir.)
  • Yenişehir SYDV, “etiket sistemi”yle blogdaki tüm başvuru sahipleri ve alınan kararlar etiketlenmektedir. (Böylece bir tıkla hangi yardım grubundan kaç kişi olduğu veya nereden göç ettiği , istihdam edilebilirliği vs görülebilmektedir.)
  • Bütün bilgilerin altında yorum bölümü bulunmaktadır. (Böylece mütevelli heyet toplantıdan önce toplantı konusu kişileri tek tek inceleme imkanı bulmakta ve düşüncelerini yorum bölümüne ekleyebilmektedir.)
  • Yenişehir SYDV Web sitesinde tasarlanan projeler yayınlanmaktadır. Her proje için ayrı bir web sayfası mevcuttur. Böylece; Mütevelli Heyet üyeleri ve Vakıf personeli projeleri inceleyerek, fikir alış verişinde bulunmakta ve yorum yapabilmektedir.

Also on Fandom

Random Wiki