FANDOM

  • 27 - 28 Mart 2009 tarihinde Yenişehir Kaymakamlığı Büyük Kulüpler Türkiye Şampiyonası düzenlendi.

nda Erkeklerde Ankara Egospor Kulübü,Bayanlarda Ankara Büyükşehir Belediye Spor Kulübü Türkiye Şampiyonu Oldular.

  • Mersin Seyfi Alanya Spor Salonunda yapılan şampiyonaya 9'u Bayan 27 kulüpten Toplam 135 Sporcunun mücadele verdiği şampiyona sonunda Bayanlarda Birinciliği Ankara Büyükşehir Belediye Spor ,İkinciliği Erzincan il özel idare,Üçüncülüğü de Ankara Ego Spor elde ettiler.Erkeklerde Birinciliği Ankara Ego Spor İkinciliği Bursa Özübir spor Üçüncülüğü de Bursa Hasanköy Çağlar Spor Ankara Büyükşehir Belediye Spor Paylaştılar.
  • Turnuva kapsamında Yenişehir Kaymakamlığı ve cheetos sponsorluğunda Yenişehirde bulunan Okullara 2500 Badminton Raketi ve Topu dağıtılmıştır.Ayrıca Raket dağıtılan okullar arasında yapılan çekilişle bir okulumuzada Diz üstü bilgisayar hediye edilmiştir.Badminton Federasyonu’nun Polis Antrenör Projesi Mersin’de hayata geçirildi. Risk altındaki 100 sokak çocuğuna Cheetos tarafından 100 badminton raketi ve topu hediye edildi.
Badminton 2
Badminton 1
Badminton 3

Kulüplerarası Büyük Erkekler - Büyük Bayanlar Türkiye Badminton Şampiyonası Ödül TöreniEdit

28 Mart 2009 tarihinde Yenişehir Kaymakamlığı'nın sponsorluğunda yapılan Yenişehir Kaymakamlığı Kulüplerarası Büyük Erkekler - Büyük Bayanlar Türkiye Badminton Şampiyonası Müsabakaları Finali yapıldı.

Müsabakalarda derece alan takımlarda kazananlar:

Büyük Erkeklerde;Edit

1. Ego spor

2. Bursa Hasanköy Çağlar

3. Ankara Büyükşehir Belediye Spor

Büyük Bayanlarda;Edit

1. Ankara Büyükşehir Belediye Spor

2. Erzincan Özel İdare Spor

3. Ego Spor

4. Bursa Özübir Spor

"Yenişehir 2012 Dünya Olimpiyatlarına hazırlanıyor..."

"'Yenişehir yok, Olimpiyat'da Türkiye'de yok"

"Yenişehir... Yeniden..."

"Yenişehir'de Yenişeyler..."

"Hayal etmek , yapmaktan önemlli"

Dış linklerEdit