Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir Kent Konseyi haberleri

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

< Yenişehir Kent Konseyi < Yenişehir Kent Konseyi organları < Yenişehir Kent Konseyi haberleri < Yenişehir Kent Konseyi İç Tüzüğü < Kent Konseyi Yönetmeliği

Genel Kurul ToplantılarıEdit

07/09/2009 tarihli GK toplantısıEdit

[1]

Yenişehir Kent Konseyi Genel Kurul Toplantısı 5 Eylül 2009 Cumartesi günü saat 14.00’de Yenişehir Belediyesi Kültür Merkezi’nde yapıldı.

Yenişehir Kent Konseyi Genel Kurulu/Toplantılar 5 Eylül Cumartesi günü saat 14.00’de Yenişehir Belediyesi Kültür Merkezi’nde yapıldı. Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç’in açılış konuşmasını yaptığı Genel Kurul Toplantısı’nda Divan Başkanlığı seçimi ve Kent Konseyi Yürütme Kurulu üyeleri seçimi yapıldı.

Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç Kent Konseyi Genel Kurul Toplantısında yaptığı konuşmada; “Merkezi yönetimin, yerel yönetimin, kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının ve sivil toplumun örgütlerinin bir araya gelerek kentin kalkınma önceliklerini, sorunlarını, belirlediği, tartıştığı ve çözüm önerilerinin geliştirildiği Kent Konseyine biz de Yenişehir Belediyesi olarak tam destek veriyoruz. Kent konseyi organları kent konseyi platformunu, belediye’ye muhalif bir platform olarak görmemelidir. Herkes bu oluşumu değişik fikirlerin ifade edildiği, uzlaşma ve iş birliği ortamının yaratıldığı yeni bir kültür platformu olarak görmeli ve bu doğrultuda katkı sağlamalıdır. Gönüllülük esasına dayalı bu oluşuma Yenişehir’de yaşayan tüm halkımızın destek vermesini bekliyoruz. Biz Yenişehir Belediyesi olarak seçimlerde verdiğimiz sözleri yerine getirmek için var gücümüzle çalışacağız. Alzheimer Gündüz Bakımevi ve Kız Öğrenci yurdu öncelikle gerçekleştireceğimiz projelerimiz arasında yer alıyor. Kent Konseyi de, Yenişehir halkının standartlarını yükseltmek için gerekli tüm çalışmaları gerçekleştirecektir. Birlikte ve tüm kent dokularının katılımıyla bir yönetim anlayışını başarıyla gerçekleştireceğimize inanıyorum” dedi.

Daha sonra Divan Kurulu seçildi. Üyelerin oy birliği ile Divan Başkanlığı’na Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, Divan üyeliklerine de İrfan Akkar (Yenişehir Halk Eğitim Müdürü) ve Mustafa Güler (MESİAD Temsilcisi) seçildi.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal da yaptığı konuşmada;

“Kent Konseyimizin ilk toplantısı. Kentli kültürün vazgeçilmez unsurlarında birisi, kentlinin temsilcilerini bir araya getirip, onlar vasıtasıyla kendine ait gündemleri belirleyip, 21. yüzyıla layık kentleri oluşturabilmektir. Biliyorsunuz Kent Konseyi mantığı Yerel Gündem 21, yani 21. yüzyılın kentlerini oluşturmak projesi ile başladı. Umuyorum Kent Konseyimiz de Yenişehir için hayırlı uğurlu olur” dedi.

Kent Konseyi Başkanlığı’na katılan üyelerin oy birliği ile Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim Genç seçilirken, Yürütme Kurulu üyeliklerine Mustafa Güler (MESİAD Temsilcisi, Fehime Bölek (Gazi Mahallesi Muhtarı), Mehmet Alanlı (Cumhuriyet Mahallesi Muhtarı), Kamer Gülbeyaz (EMO Temsilcisi), İrfan Akkar (Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Müdürü), Prof. Dr. Bahar Taner (Mersin Üniversitesi Temsilcisi), Levent Özbay (İlçe Sağlık Grup Başkanı), Orhan Nomer (MHP İlçe Başkanlığı Temsilcisi), Ali Melcik (Kocavilayet Mahallesi Muhtarı), Mehtap Ersoyak (CHP İlçe Başkanlığı Temsilcisi), Sadık Yumuk (2. Bölge Tapu Sicil Müdürü), Abdulkerim Çelik (İlçe Tarım Müdürü) ve Mürsel Çiftçi (Sakatlar Derneği Temsilcisi) seçildi.

Yenişehir Kent Konseyi Genel kurulu dilek ve temennilerle sona erdi. Söz alan EMO Mersin Şube Başkanı Kamer Gülbeyaz ve MHP İlçe Başkan Yardımcısı Orhan Nomer başarı dileklerini iletti ve Yenişehir Kent Konseyi’nin tüm Yenişehirlilere hayırlı olmasını diledi.

23.01.2010 Tarihli 2. Yenişehir Kent Konseyi Genel Kurulu Toplantısı Edit

Yenişehir Kent Konseyi 2. Genel Kurul Toplantısı 23 Ocak Cumartesi günü saat 10.00 da Yenişehir Belediyesi Meclis Toplantı Salonunda yapıldı. Yenişehir Kent Konseyi Genel Sekreteri Serhat Dövenci 'nin açılışını yaptığı Genel Kurul Toplantısında Divan Başkanlığı seçimine geçildi. Divan Başkanlığına Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı, üyeliklere ise Yenişehir Halk Eğitim Müdürü İrfan Akkar ile İlçe Sağlık Grup Başkanı Levent Özbay seçildi. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı nın ardından açılış konuşmalarına geçildi.

Yenişehir Kent Konseyi Genel Sekreteri Serhat Dövenci açılış konuşmasında; Kent Konseylerini, vizyonunun ve hemşerilik bilincinin geliştirilmesi, sürdürülebilir kalkınma, çevreye duyarlılık, sosyal yardımlaşma ve dayanışma, saydamlık ve katılım ilkelerini hayata geçirme diye tanımlıyoruz. Yenişehir Kent Konseyi olarak amacımız, Yenişehir'de yaşayan her vatandaşa, şehrimize, Yenişehir 'in çocuğuna, kadınına, gencine şartları gederek ağırlaşan günlük yaşamın akışına ivme kazandıracak çağdaş ortamlar sağlamaya katkı vermektir. Yenişehir Kent Konseyi bu anlayışı kendine misyon edinecek ve her adımda bu anlayışı taşıyacaktır. Yenişehir birçok alanda yapılabilecek yenilikleri barındırabilecek kapasitede bir ilçedir.Birlikten kuvvet doğar sözünü unutmamalı, gelecek nesillere borcumuzu tamamlamış bir kent bırakmayı hedeflemeliyiz. Yenişehir Kent Konseyi ' nin tüm Kent Konseylerine örnek olması umuduyla dedi.

Daha sonra Divan Başkanlığı seçimi yapıldı. Divan Başkanlığına Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Sarı, üyeliklere ise Yenişehir Halk Eğitim Müdürü İrfan Akkar ile İlçe Sağlık Grup Başkanı Levent Özbay seçildi. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı 'nın ardından açılış konuşmalarına geçildi.

Yenişehir Kent Konseyi Başkanı İbrahim Genç yaptığı konuşmada; Merkezi yönetimin, yerel yönetimin, kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşlarının ve sivil toplumun örgütlerinin bir araya gelerek kentin kalkınma önceliklerini, sorunlarını, belirlediği, tartıştığı ve çözüm önerilerinin geliştirildiği Kent Konseyine biz de Yenişehir Belediyesi olarak tam destek veriyoruz dedi ve şöyle devam etti.

Kent konseyi organları kent konseyi platformunu, değişik fikirlerin ifade edildiği, uzlaşma ve iş birliği ortamının yaratıldığı yeni bir kültür platformu olarak görmeli ve bu doğrultuda katkı sağlamalıdır. Gönüllülük esasına dayalı bu oluşuma Yenişehir'de yaşayan tüm halkımızın destek vermesini bekliyoruz. Yenişehir�in yararına olacak uygulanabilir projelerin üretilmesi halinde biz de elimizden gelen desteği vereceğiz. Birlikte ve tüm kent dokularının katılımıyla oluşan yönetim anlayışını başarıyla gerçekleştireceğimize inanıyorum.

Genel Kurul Toplantısında daha sonra Kent Konseyi Çalışma Yönergesi üzerine görüşler belirtildi ve Çalışma Yönergesi oy birliği ile kabul edildi.

Kent Konseyi Genel Kuruluna üye katılımı ile teklif görüşülerek, Yenişehir Kent Konseyi Gençlik Meclisi Başkanı Onur Evgin in Genel Kurul Üyeliğine katılımı oy birliği ile kabul edildi. Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bülent Saygun da Yürütme Kuruluna yeni üye olarak teklif edildi ve üyeliği oy birliği ile kabul edildi.

Kadın ve Gençlik Meclisi çalışma gruplarının oluşturulması ile teklifin görüşülmesinin ardından Yenişehir Kent Konseyi Genel kurulu dilek ve temennilerle sona erdi.

17.02.2010 Yenişehir Kent Konseyi Gençlik Meclisi Genel Kurul ToplantısıEdit

Yenişehir Kent Konseyi Gençlik Meclisi Genel Kurul Toplantısı 17 Şubat Çarşamba, Kadın Meclisi Genel Kurul Toplantısı 19 Şubat Cuma günü yapıldı ve Yürütme Kurulu üyeleri belirlendi.

Yenişehir Kent Konseyi Gençlik ve Kadın Meclisi Genel Kurul toplantılarını geçtiğimiz hafta içinde gerçekleştirdi.

17 Şubat Çarşamba günü saat 14.00’de Yenişehir Belediyesi Meclis Salonu’nda yapılan Gençlik Meclisi Genel Kurulu’nda Divan Başkanlığı’na Gençlik Meclisi Başkanı Onur Evgin’in önerisiyle Yenişehir Belediyesi Meclis Üyesi Hülya İnce, üyeliklere ise Onur Evgin ve Kerem Çakmak seçildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından gündem maddelerinin görüşülmesine geçildi.

Gençlik Meclisi Yürütme Kurulu Üyelerinin seçiminin yapıldığı toplantıda, Yürütme Kurulu asil üyeliklerine Onur Evgin, Kerem Çakmak, Umutcan Kaya, Berk Özçelik, Müjde Toy, Emrah Ünal, İzzet Aslan, Can Ali Koyun, Arta Şentürk, Nilüfer Yılmaz, Şebnem Yüzgeç, Yedek üyeliklere ise, Ebru Baysal, Caner Solmaz ve Selen Gökel seçildi.

19 Şubat Cuma günü saat 14.00’de toplanan Yenişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi Genel Kurul toplantısında ise Divan Başkanlığı’na Nevin Okçu, üyeliklere ise Esin İlkiliroğlu ve Hülya Karadağ seçildi.

Kadın Meclisi Yürütme Kurulu Üyeliklerinin seçiminin yapıldığı toplantıda, Yenişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi Yürütme Kurulu asil üyeliklerine, Prof.Dr. Bahar Taner, Zeynep Uz, Nuran Doğaroğlu, Esin İlkiliroğlu, Hülya İnce, Nevin Sönmez, Yedek üyeliklere ise Muhterem Yılmaz, Hülya Karadağ, Gürcü Durdu seçildi.

Yönetim Kurulu ToplantılarıEdit

Genel Sekreter ToplantılarıEdit

Kadın Meclisi ToplantılarıEdit

Yenişehir Kent Konseyi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde gerçekleştirdiği Paylaşım ve Dayanışma Toplantısı’nda bir araya geldi.

Yenişehir Kent Konseyi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ndü Yürütme Kurulu, Kadın Meclisi, Gençlik Meclisi, Yenişehir Belediyesi Meclis Üyeleri ve Muhtarların katılımıyla Paylaşım ve Dayanışma Toplantısı gerçekleştirdi. Güneş Eğitim Parkı içinde Yenişehir Kent Konseyine tahsis edilen binada bir araya gelen üyeler günün anlam ve önemine dikkat çektiler.

Toplantıda konuşan Yenişehir Kent Konseyi Genel Sekreteri Serhat Dövenci; “Yasal oluşumunu yeni tamamlayan Yenişehir Kent Konseyi’nin ilk etkinliğinde bir arada olmaktan son derece memnun olduğunu belirtti. 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü toplantı için özellikle seçtiklerini söyleyen Serhat Dövenci, “Kadınlarımızın da etkin olarak rol oynayacağı, katkısının büyük olacağı bir oluşum gerçekleştirdik.

Çalışmalarımız da bu doğrultuda yoğunlaşarak devam edecektir. Yenişehir Belediye Başkanı mız bu konuda bizlere destek olmaktadır. Şu anda içinde bulunduğumuz binanın Yenişehir Kent Konseyine tahsis edilmesi de bunun en güzel örneğidir. Bizler de Yenişehir için, Yenişehir’in geleceği için üzerimize düşeni yapacağız. Yenişehir Kent Konseyi olarak amacımız, Yenişehir’de yaşayan her vatandaşa, Yenişehir’in çocuğuna, kadınına, gencine şartları giderek ağırlaşan günlük yaşamın akışına ivme kazandıracak çağdaş ortamlar sağlamaya katkı vermektir.

Yenişehir Kent Konseyi bu anlayışı kendine misyon edinecek ve her adımda bu anlayışı taşıyacaktır. Yenişehir birçok alanda yapılabilecek yenilikleri barındırabilecek kapasitede bir ilçedir. “Birlikten kuvvet doğar” sözünü unutmamalı, gelecek nesillere borcumuzu tamamlamış bir kent bırakmayı hedeflemeliyiz.” dedi.

Yenişehir Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Prof.Dr. Bahar Taner de yaptığı konuşmada; 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nün 100. yıl kutlamasında bir arada olmaktan mutlu olduğunu, ancak Kadınların yılda bir gün hatırlanmasının son derece yanlış olduğunu belirtti.

Gençlik Meclisi Başkanı Onur Evgin de, gençler olarak üzerlerine düşen tüm sorumlulukları yerine getireceklerini söyledi. Geleceğin mirasçıları olarak, mirasyedi olmak değil, mirasın koruyucusu, geliştiricisi olmak amacında olduklarını belirten Onur Evgin, Yenişehir’de yaşayan gençlerin her konuda yardımcısı olacaklarını, çalışmalarını bu doğrultuda sürdüreceklerini söyledi.

Yenişehir Kent Konseyi Paylaşım ve Dayanışma Toplantısı verilen kokteylin ardından sona erdi.

Also on Fandom

Random Wiki