Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir dyned haberleri

67.067pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Slayt (gifli) sunumuEdit

Dynedsinifi.gif

Dyned.gif

Yeni.gif

Eski.gif

Ogretmen-sifresi.gif

Afiş resimleriEdit

İnternet Cafelerde DynEdEdit

Dış linklerEdit

DYNED DİL EĞİTİM SİSTEMİ LABORATUVARI TöREN İLE AÇILDI Edit

TakdimEdit

Yenişehir Çankaya İlköğretim Okulunda yapılan açılışa; Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Erol Özdemir, Şerafettin Çiftçi, Mersin Gümrük Başmüdürü Süleyman Tosun, Yenişehir İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Nurettin Can, Okul M 2009-09-29 - 13:53

Ana haberEdit

Yenişehir Çankaya İlköğretim Okulunda yapılan açılışa; Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Erol Özdemir, Şerafettin Çiftçi, Mersin Gümrük Başmüdürü Süleyman Tosun, Yenişehir İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Nurettin Can, Okul Müdürü, Öğretmenler, Yerel Ve Ulusal Basın Mensupları Katıldı.

Yenişehir Çankaya İlköğretim Okulunda öğrencilere bilgisayar ortamında dil öğrenme imkânı sağlayan “Dyned” Dil Eğitim Sisteminde toplam 16 bilgisayar bulunmakta.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal yaptığı konuşmada;” Bu sistem inşallah Türkiye de bir ilk olur. Çok farklı bir eğitim sistemi. İnşallah bu sistem ile dil eğitiminde çok fazla mesafe alacağız. Bunun kullanımı olmayınca bu eğitim olmaz. Yere basan bir eğitim olması için kullanılması gerekir. Bu sistem inşallah Türkiye’ de diğer ilçelerine ve illerine de örnek olup, öğrencilerimiz üniversiteye geldiğinde hazırlık sınıfını geçecek hale gelir.

Daha çok özel okullarda uygulanan daha sonra Milli Eğitim Bakanlığı okullarında okutulmaya başlanan bu sistem çok farklı. Ülkemizde bu sistem dil eğitimini yapmak için kullanılmaktadır. Ülkemizde 3 yıldır kullanılmakta. Çoğu okullarımızda hala bilinmeyen bir sistem. Bu sistem geçen seneden bu yana epey mesafe kazandı. “ diye konuştu.

Also on Fandom

Random Wiki