Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir ilçe umumi hıfzısıhha meclisi

67.038pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Yenişehir ilçesinde U H S Kanunu çerçevesinde toplumsal hijyeni korumak için kurulan meclistir. Yenişehir ilçesinin kurulmasıyla birlikte otomatik olarak kurulmuştur.

1 Nolu Domuz gribi tedbirleri kararı Edit

Karar Tarihi:14/10/2009

Karar No:2009/1

İlçemiz Umumi Hıfzısıhha Meclisi Kaymakam Eyüp Sabri KARTAL’ın Başkanlığında aşağıda isimleri yazılı üyelerin iştiraki ile 14/10/2009 tarihinde Kaymakamlık Makamında toplandı ve aşağıdaki kararları aldı.

1.Mevsim değişmesi nedeniyle havaların soğuması ve Grip vakalarında artış beklenmektedir. İlimizde de bulunduğu sanılan ve artış beklenen domuz gribi pandemisine karşın Kamu Kurumlarında ve özellikle okullarımızda tedbir alınması gerektiği,

2.Özellikle öğretmenlerin sınıflarındaki veya okullarındaki grip vakalarını tespit etme konusunda hassas davranacak ve hasta öğrenciler derhal okul idarelerine bildirilecektir.

3.Öğretmenler ve okul yöneticileri öğrencilerin bilgilendirilmesi ve Sağlık Bakanlığınca yapılan tavsiye ve uyarılara uyulması konusunda bilgilendirilecektir.

4.Okulda grip hastalığına yakalanmış öğrencinin tespit edilmesi halinde, gribin türüne bakılmaksızın öğrenci Okul İdaresince idari izinli sayılacaktır.

5.Öğrencinin dersimden kalıyorum itirazlarına mahal verilmeyecektir.

6.Okullara ve kamu kuruluşlarına domuz gribi pandemisine karşı uyarı levhaları konulacaktır.

7.Uyarı tabelaları tuvaletlere ve de okul ana girişlerine, sınıflara konulacaktır.

8.Öğrenciler öpüşmemesi ve tokalaşmaması için uyarılacaktır. (Pandeminin elle ve öpüşmeyle yayıldığı özellikle vurgulanacaktır. Sabah içtimalarında okul idaresi öğrencileri ikaz edecektir.)

9.El yıkama konusunda öğrenciler uyarılacaktır.

10. Öğrencilerin el yıkaması için yeterli sıvı sabun okullarda mutlaka bulundurulacaktır.

11. Öğrencilerin vitamin takviyesi alması sağlacaktır.

12. Okullarda C vitamini takviyesi için öğrencilerin desteklenmesi gerektiğinden KANTİNLERDE MUTLAKA SIKMA PORTAKAL hizmeti sağlanacaktır.

13.Öğrenciler güneşden ara ara istifade ettirelerek gribe karşı dirençleri artırılacaktır.

ÜyelerEdit

Başkan Eyüp Sabri KARTAL Kaymakam,

Üye Hayrullah YÜCESOY Belediye Başkan Yard,

Üye Levent ÖZBAY Sağlık Gurup Başkanı,

Nurettin CAN,İlçe Milli Eğitim Müdürü Vekili,

Abdulkerim ÇİÇEK İlçe Tarım Müdürü,

Murat ÇEVİRMEZ Serbest Eczacı,

Hasan ZAFER Serbest Hekim

Also on Fandom

Random Wiki