Fandom

Yeni Wiki

Yenişehir ile ilgili web den alınan haberler

67.037pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Tam ekran yakalama 01.10.2009 192831..jpg
*Yenişehir Kaymakamlığına bağlı Çankaya İ.Ö.O da Dynet sınıfının açılışı yapıldı.

http://www.haberler.com/atil-bilgisayarlar-egitime-kazandirildi-haberi/

Mersin'de Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğü'nde Atıl Durumdaki 16 Bilgisayar Eğitime Kazandırıldı. Bilgisayarlarda Yapılan Bakım ve Boya İşlemi Sonrası İnteraktif Ortamda Yabancı Dil Eğitiminin Verildiği "Dynamic Education Sınıfı" Oluşturuldu.

Mersin'de Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğü'nde atıl durumdaki 16 bilgisayar eğitime kazandırıldı. Bilgisayarlarda yapılan bakım ve boya işlemi sonrası interaktif ortamda yabancı dil eğitiminin verildiği "Dynamic Education Sınıfı" oluşturuldu. Çankaya İlköğretim Okulu'ndaki 'DynEd Sınıfı'nın açılışında konuşan Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, göreve başladığı günden beri eğitim alanındaki eksiklikleri gidermek için çaba gösterdiklerini söyledi.

Bu kapsamda ilköğretim öğrencilerine bilgisayar üzerinden interaktif yöntemle dil öğretmeyi amaçlayan ' DynEd Projesi'ne geçme kararı aldıklarını ifade eden Kartal, sistemin oluşturulması için ise okullarda sadece projenin uygulanacağı sınıflar oluşturulması yönünde karar aldıklarını ancak kaynak sıkıntısı çektiklerini kaydetti.

Bu nedenle atıl bilgisayarları kullanmaya çalıştıklarını ifade eden Kartal, Bilgisayar arayışlarımız sırasında Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğü'ndeki atıl bilgisayarlardan haberdar olduk. İlgililere çalışmamızdan bahsettik. Onların da çalışmaya olumlu baktı. Bunun üzerine 20 civarında bilgisayarı Çankaya İlköğretim Okulundaki bilgisayar öğretmenlerine emanet ettik. Öğretmenlerimiz ise üzerinde çalıştıkları bilgisayarlardan 16'sını hizmet edebilecek kaliteye getirdi. diye konuştu.

Uzun yıllar beklemiş olması nedeniyle kirlenen ve sararan bilgisayarların öğretmenler tarafından boyandığı söyleyen Kartal "Sonuçta öğrencilerimizin geleceği kadar parlak bir sınıf oluştu." dedi.

DynEd uygulamasının önemine dikkat çeken Kartal, uygulamanın önümüzdeki süreçte diğer okullara da yaymaya çalışacaklarını kaydetti.

Diğer web haberleri ekran yakalamalarıEdit

Also on Fandom

Random Wiki